Reply on: geodeath #117138:
tak za prvé, L96 podľa pôvodného návrhu nemala od 09/2005 ani existovať
a za druhé, ten, čo cestuje z letiska, bude určite vďačný za 17xx, keď tá (zatiaľ) na letisko nepôjde 
inak, ak chce Ikea skutočne dopravu MHD a nie IAD a nie iba promo kúpou skapalšity, týmto podľa mňa aj odradili ľudí z extrasy 96, tých 700 metrov navyše a 2-3 zastávky by ich nezabilo + predpokladám, že vďaka tejto zmene trasy avionbus (priama linka 10-15 minút cez most) od 1.12., najneskôr 1.1. skončí svoje petržalské pôsobenie...
Mike
Re #117122 Valec: Smola je, že mesto ústami všetkých predstaviteľov deklarovalo, že pustí 3 pruhy iba smerom von z Ba a 3 pruhy do BA iba po diaľničnú križovatku s D4. Teda buď túto pripomienku ešte len oficiálne vznesie, alebo ostalo iba pri ústnom deklarovaní. ?
Re #117132: geodeath: No z uvedených najprázdnejšie chodia L54, L57 a 58, kde by na prevažnej väčšine odchodv (ak nie na všetkých) stačil minibus.
Keďže ráno sa z Grobu vozia veľké balíky, chodia tam v rannej špičke karosy B732. Avšak poobede tam postačuje sor. Je to prehodené s L55, kde ráno ide na učilištia iba minimum študentov a pracujúcich z Rače (z eliny, väčšina ide rovno s 59), teda ráno je tam sor a poobede idú študáci z učilíšť väčšinou na čo príde prvé a prestúpia si potom na elinu, teda tam je opodstsatnená karosa.
Takže ten sor (dnes 3551) ktorý je ráno na 55/4 a poobede na 630/4, asi bude nahradený CN. (tip)
Re #117137 kecho: No možno to bude podelené,že CNG B732 na 196, a SU/kĺb na 96.. alebo sóla cez víkend na 96 keď skončí nákupná horúčka (po novom roku...)