Reply on: Mike #117140:
No práve preto by ma zaujímalo prečo DPB nevykoná aj analýzu liniek 54,57,58 a 180 (901 nevynímajú ale ani nespomínajúc - zbytočnosť, je to nesmrteľná protekčná linka). 52 a 54 by mali spojiť a na 52 spraviť premávku aj doobeda. 57 by mohli obmedziť a vybrané spoje viesť k Mierovej kolónií aby tá neprišla o odvoz k električkám na Vajnorskej za zrušenú 58. Samozrejme vše len moje návrhy a dohady. Reakcie uvítam ☺
kecho
inak, ak chce Ikea skutočne dopravu MHD a nie IAD a nie iba promo kúpou skapalšity, týmto podľa mňa aj odradili ľudí z extrasy 96, tých 700 metrov navyše a 2-3 zastávky by ich nezabilo + predpokladám, že vďaka tejto zmene trasy avionbus (priama linka 10-15 minút cez most) od 1.12., najneskôr 1.1. skončí svoje petržalské pôsobenie...