Chcel by som sa spýtať či niekto nevie viac o tej zmene na 96-ke. Konkrétne interval v sedle a cez víkend a či sa neplánuje zastavovanie na zástavke Nevädzová obojsmerne.
Myslim ze system cislovania kedy sa doplnkova/pripojna linka odvodi pridanim jednotky na zaciatok (91-191, 51-151, 7-17, 96-196...) je dobry. Alebo mas nieco konkretne co na nom povazujes zle?
To je pravda, ale v useku Novy most - Patronka chodi zaroven dost vytazena. Mozno by bolo najlepsie najprv to vyskusat na jednom poradi a na zaklade toho rozhodnut
Ad. ostatne linky:
51 - Je znacne vyuzivana seniormi (ktorym je aj nepriamo urcena), preto viac vyhovuje primestske vozidlo. Navyse nie je tak naplnena aby tam bolo treba mestsky voz.
55 - Dal som ju tam kvoli tomu ze mala prejazdy na 630.. prave som to vsak pozeral a uz tie prejazdy nie su, cize beriem spat
180 - OK, mas pravdu.. najlepsie by aj tak bolo dat tam Sprinter.
Na 901? Prímestský bus by tam síce pasoval, ale keďže už 9.5 je tam vysoko nadbytočný, dávať tam bus o meter dlhší mi nepripadá ako práve optimálne riešenie.
Ja si skor predstavujem situaciu kedy bude niekolko dopravcov, ze si BID bude v regione vyberat. Aby si mohol davat podmienky ako do x rokov % vozidloveho parku s NP, maximalny vek autobusov, klimatizacia v kazdom novom vozidle a podobne.
Konkurenica je vzdy lepsia ako monopol!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Martin Fundárek