Reply on: S499.1023 #116365:
Je to výhodnejšie pre náhodilého cestujúceho, keďže on nevie, že mu ten spoj ide práve napr. vždy 02 a 32, ale príde na zastávku a čaká. A čakať do 24 minút je menej ako do 30. Vozidlá aj tak často meškajú, alebo idú s náskokom, teda ak aj niekto vie, že autobus má ísť 02 a 32, príde radšej 00, alebo 30 a môže aj tak možno 10 minút čakať, kým ten meškajúci spoj príde. Toto platí už žiaľ aj v sedle a teda, ani ten čo vie cepo naspamäť nevie, kedy mu vlastne ten autobus príde. Ak niekto cestuje každý deň, po čase si zapamätá aj interval 24 minút, keďže sa opakuje každé 2 hodiny.Taktiež nemožno opomenúť v konkrétnom prípade, získanie väčšej produktivity práce zo strany vodičov, mierny pokles fixných nákladov na 1 km, no aj skrátenie intervalu o 20% a prírastok 0, 5 spoja za hodinu, čo pri dlhšom intervale je celkom dosť. Okrem toho pri úprave prestávok na linke 33, by sa dal možno na nej dosiahnuť interval 12 minút a linka 32 by s ňou mohla tvoriť preklad.
A na záver chcem zdôrazniť, že pokiaľ by sme sa bavili o skrátení intervalu o 1, 2 minúty, tak by som to považoval za blbosť, ale 6 minút sa mi zdá celkom dosť.
Solider