Ja som pred casom dostal napad, ako zryclit dopravu elektrickami do Dopravky a sucasne sa vyhnut nepopularnemu riedeniu zastavok.
Na trati by linky zastavovali len na kazdej druhej zastavke. Premavali by tam napr. dve kapacitne linky, pricom jedna by zastavovala na zastavkach Pri krizi, Drobneho, Svantnerova... a druha na zastavkach OD Saratov, Alexyho, Damborskeho... V centre by sa stalo na vsetkych zastavkach.
Ako vyhodu chapem to, ze elektricka by mala o 50% zastavok menej, bola by teda rychlejsia, zaroven by ostali v platnosti vsetky zastavky MHD.
Nevyhodou by bolo, ze by sa nedalo cestovat na neparny pocet dnesnych zastavok.
Nie som vsak Blavak, nepoznam podrobne vase podmienky, davam to len ako napad. Co vy na to? Je to az taka blbost?
Na trati by linky zastavovali len na kazdej druhej zastavke. Premavali by tam napr. dve kapacitne linky, pricom jedna by zastavovala na zastavkach Pri krizi, Drobneho, Svantnerova... a druha na zastavkach OD Saratov, Alexyho, Damborskeho... V centre by sa stalo na vsetkych zastavkach.
Ako vyhodu chapem to, ze elektricka by mala o 50% zastavok menej, bola by teda rychlejsia, zaroven by ostali v platnosti vsetky zastavky MHD.
Nevyhodou by bolo, ze by sa nedalo cestovat na neparny pocet dnesnych zastavok.
Nie som vsak Blavak, nepoznam podrobne vase podmienky, davam to len ako napad. Co vy na to? Je to az taka blbost?
Spectre
A čo sa týka toho kardanu, to fakt neviem, pretože nie som strojár, ale povedal mi to človek v dosť vysokej funkcii, ktorý má na starosti údržbu a myslím, že on sa v tom vyzná. Takéto veci by vedel lepšie posúdiť napr. Turbo.