Dnes som sa zastavil v predvolebnej elektricke Novitzkeho, aby som sa spytal na tie otazky, na ktore mi mailom neodpovedal. V elektricke sa nachadzal aj Stern, tak som sa najskor spytal jeho na to, ako si predstavuje rozvoj MHD. Hovoril velmi ale velmi vseobecne, pretoze "nie som na to odbornik". Spomenul vsak integrovanu dopravu. Namietol som, ze uz teraz bez vacsich investicii by sa dala urobit BIDka na urovni - napr. aj so zapojenim ZST Filialka. Povedal, ze sa o tom uvazuje. Presunul som sa teda k Novitzkemu, ze co s tou Filialkou. "Vymiestnit!" - znela jeho odpoved. Sranda, ze dvaja kandidati podobnej koalicie v jednej predvolebnej elektricke sa nezhodnu v tom, co s touto stanicou. Z rozhovoru s Novitzkym vyplynulo, ze to uzemie je prilis vzacne na to, aby tam stala iba stanica. Podzemne riesenie nechce preto, pretoze by sa podla neho nenasiel 25 rokov investor, ktory by mal dost prostriedkov, aby to takto postavil. Podla neho uz ani nie su na Trnku kapacity, ktore by odviezli cestujucich z vlaku tam, kam potrebuju. Moje argumenty o tom, ze momentalne je Trnko najvacsi prestupny uzol v BA (zo ziadnej inej zastavky nie je tolko odchodov), nezavazili. Preferencii MHD je nakloneny a napriek tomu, ze jeho slavny volebny tim nam ukradol z webu fotku, predsa len vo mne zanechal pozitivny dojem. Otazne je, ci aj skutky budu take, ako reci.
A co dodat k obnoveniu ZST Filialka? Mam taky zly dojem, ze s touto myslienkou sa uz pomaly mozme rozlucit. Nie je za to ani Frimmel ani Novitzky a iny kandidat tieto volby nema sancu vyhrat. Uvidime, co na to zeleznice. Ako nahradny variant by som chcel spojenie Racianska - Trnavske myto novou elektrickovou tratou. To vsak uz bude zavisiet od toho, ako sa navrhne riesenie uzemia Filialky...
A co dodat k obnoveniu ZST Filialka? Mam taky zly dojem, ze s touto myslienkou sa uz pomaly mozme rozlucit. Nie je za to ani Frimmel ani Novitzky a iny kandidat tieto volby nema sancu vyhrat. Uvidime, co na to zeleznice. Ako nahradny variant by som chcel spojenie Racianska - Trnavske myto novou elektrickovou tratou. To vsak uz bude zavisiet od toho, ako sa navrhne riesenie uzemia Filialky...
Spectre
Trolejbus ma lepsie jazdne vlastnosti ako autobus a to, ze pri jazde maju vodici drzat plny pedal je styl jazdy vyplyvajuci zo zapojenia el. vyzbroje, ktora je pulzna. Keby tam bol zrychlovac, tak by to bolo uplne inak
A "trasenie" trolejbusu? To ze ma vacsina trolejbusov nevyvazeny kardan je problem udrzby. Potom od toho rezonuje vsetko. Btw. vo vozoch napr. 6300, alebo 6233 nepocut jediny zakmit. Ani 6601, ale tam zase hucia napravy. Presny opak je 6625 - tam je to nieco hrozne. Takze by som to nebral takto.
Inac, to v BA nie su trolejbusy v plnej krase, chod niekedy do Brna. Tam tahaju do rovneho smeru cez stare plechovkove veksle v 30km/h rychlosti a nic sa nedeje. To su trolejbusy!