Reply on: kecho #115973:
"Medzi električkou a rýchloelektričkou nie je v parametroch žiadny rozdiel. Tieto pojmy sa líšia iba v legislatívnych a drobných technických úpravách a ich aplikácií v praxi, hlavne v povolenej prevádzkovej rýchlosti. " Fabor
1. By ma zaujímalo, kde v legislatíve Fabor našiel definíciu rýchloelektričky. Alebo v skutočnosti to čo idú stavať nebude električka, ale špeciálna dráha?
2. Jazda električky na železničnej trati si vyžaduje skutočne len "pár" detailov (pevnosť skrine, spolupráca so ZZ, návestné svetlá a pod.). A keďže tie vlakoelektričky sú také trendy, tak ich maú až v pár mestách.
Zase raz Fabor ukázal nekompetentnosť, alebo zavádzanie.
kecho
http://www.bratislavskenoviny.sk/102522/doprava/november"Z vedenia dopravného podniku nám potvrdili, že v rámci prehodnotenia plánovaných investičných projektov mesta by malo dôjsť k uvoľneniu peňazí určených na rozvoj nosného dopravného systému do Petržalky."
-by-mal-rozhodnut-o-elektrickach?web_user_id=889
http://www.bratislavskenoviny.sk/102517/doprava/revizori-od-bezdomovcov-pokuty-nepytaju?web_user_id=889
http://www.bratislavskenoviny.sk/102520/doprava/vyuzivanie-zeleznice-pre-mestsku-dopravu-je-bezne