Kami: #11587 A nielen dochodchom. Aj tebe sa moze stat, ze ta zrazi auto a prides napr. o nohu (co ani tebe ani nikomu neprajem) a budes nadavat, preco je ta zastavka tak daleko. Ale naozaj, je trochu zbytocne investovat do prestavby trate (aj ked to nebude stat vela) a predlzovat vzdialenosti medzi zastavkami, ked sa tym predlzi dochadzka, dochodcom mozno aj o niekolko minut a celkova cestovna doba sa tym predlzi.
Pritom suhlasim, ze nosny system musi byt rychly, ale aj musi byt vhodne doplnany.
Pritom suhlasim, ze nosny system musi byt rychly, ale aj musi byt vhodne doplnany.
Turbo
"
Silne pochybujem ze autobus ma taky odpich ako trolejbus. Teda celkove zrychlenie je u trolejbusu vyssie ako u autobusu. Jedine co sedi je dosiahnuta rychlost. Totiz trolejbusy su sprevodovane na 65 km/h, autobusy aj na viac. Dalsia vec je ze takmer niet dost dlhy rovny usek s dobrym vedenim, ale napr. ak pri Zimaku nejaka 14Tr chyti dobry shunt, tak potom ide v pohode aj 80 km/h, ak chyti svetla, tak moze vysuntovat aj na 100 km/h. Problem pri tejto rychlosti je ale vrchne vedenie, ktore nie je stavane na take rychlosti.
A aj s trolejbusom sa da plynule rozbehnut, takisto sa s nim da ist pomalou rychlostou po dlhsiu dobu (vsak nema zrychlovac!). Tyristorova regulacia to plne umoznouje. A pohon dvoch naprav u klbakov je vzdy lepsi ako pohon iba jednej, ked sa srizi, tak ma fakt zle podmienky a na vine mozu byt aj penumatiky alebo nespravna technika jazdy. Vsak aj 84-ka sa uz skrizila cez vsetky 3 jazdne pruhy pri vyjazde z Hrobonovej...