tr3mp #11581:
Mohol by si konkretizovat ktore zastavky myslis?
A DD nebudu rast tak ako doteraz - to mas pravdu, je tam les. Ale je tam stale dost nezastavanej plochy a coskoro tam nieco stat bude (je to velmi atraktivna lokalita). Takze naroky na prepravu stupnu. Uz teraz by stacili na zavedenie elekrtricky. Ved autobusy maju dnes interval 5 minut. Elektricka 10, ale ma vyssiu kapacitu ako dva krpate autobusy. Minus je slabsi interval (ak ti zdrhne spoj, tak musis cakat 10 minut), ale plusom je vyssia kapacita, priame a rychle prepojenie s mestom bez prestupu a je to aj lacnejsie.
Mohol by si konkretizovat ktore zastavky myslis?
A DD nebudu rast tak ako doteraz - to mas pravdu, je tam les. Ale je tam stale dost nezastavanej plochy a coskoro tam nieco stat bude (je to velmi atraktivna lokalita). Takze naroky na prepravu stupnu. Uz teraz by stacili na zavedenie elekrtricky. Ved autobusy maju dnes interval 5 minut. Elektricka 10, ale ma vyssiu kapacitu ako dva krpate autobusy. Minus je slabsi interval (ak ti zdrhne spoj, tak musis cakat 10 minut), ale plusom je vyssia kapacita, priame a rychle prepojenie s mestom bez prestupu a je to aj lacnejsie.
Kami
Na el brzdu spomali len do rychlosti 5 kmh, bez mechanickej brzdy nazastane. Ak nie je zvyknuty, alebo je brzda nanic, moze to pri dobrzdovani hadzat. Stava sa hlavne pri starsich vozoch bez GO.
Ked som ukazoval, co sa stalo minuleho Mikulasa na Kramaroch - skrizena 15TrM, dozvedel som sa ze trolik nie je kralom zimnych ciest ako by sa zdalo z 2 pohananych naprav. Nemoze zaradit vyssi stupen ani dat miernejsi plyn. Funguje len nieco ako volnobeh pri naftaku - ked elektromotor len bzuci a potom plny plyn. Pri klbaku sa pri skrizeni vypina jedna naprava a bez pomoci nevyjde. Este stastie, ze je sneh len 2 dni v roku