Reply on: svrco #115630:
To mi pripadá trochu ako ten vtip s omšovým vínom ? že prečo je najsilnejšie?! Lebo pije ho len farár ale spieva celý kostol ? Alebo o šoférovi a farárovi čo idú do neba...
Stojí pred bránou nebeskou farár a šofér. Zrazu anjel ukáže na šoféra nech ide prvý. Na to sa farár opýta, že prečo on ide prvý, veď nechodil poriadne do kostola ani. Anjel mu na to:"Keď si ty slúžil omšu všetcia spali, ale keď on šoféroval tak sa všetcia modlili." ?
Valec
Akože nie? Však ak máš odstavenú KV, tak ti stále na zvyšku trasy zostane dosť vozidiel na to aby stihli obsluhovať račiansku radiálu.
Zober si taký príklad. Pri kríži ti v obratisku stoja 2 vozy a zvyšok máš na trase. Ak sa stane nehoda na Molecovej, tak rýchlo stopneš vozidlá v smere do Dúbravky. Pri intervale 4 minúty (jedna linka na radiálu) ti v úseku medzi Tunelom a Molecovou nemôžu zostať viac ako 3 vozy (jazdná doba 6 minút + nejaká reakčná doba). Avšak za ten čas sa ti ešte stihnú vrátiť 1-2 súpravy. Čiže v reáli ti na zvyšku linky chýba 1 alebo 2 súpravy (tie čo uviazli mínus tie čo sa vrátili). Na Račianskej radiále môže teda nastať len taká situácia, že vozidlá v čase začiatku odklonu budú mierne meškať (cca 10 minút viď môj predošlý príspevok) a bude ti tam chýbať jedna alebo 2 súpravy (+plus tie na konečnej, ale bez nich sa bude dať počas takéhoto stavu zaobísť), ktoré môžeš nahradiť záložným vozidlom z konečnej.
V tomto prípade som neuvažoval so situáciou, že opačný smer bude prejazdný, v takom prípade by sa výluka račianskej radiály nedotkla vôbec.