Reply on: AAA #115609:
Tak hej, ale nevyrišíš tím nefunkčnú premávku na iných dotknutých radiálach (v prípade, že by bola len 1 linka na každej).Uvediem príklad: linka 5 premáva v trase Dúbravka - Rača. Predstavme si, že do Rače okrem nej už iná električka nechodí. Ja viem, že tam chodí ešte 3 a 11 ale predstavme si, že nie. A teraz, ak sa niečo stane v KV, tak máš odstavenú aj račiansku radiálu. NAD v úseku Nový Most - Dúbravka Ti Raču tiež nevyrieši. Tu nejde ani tak o to, že by nemal byť nejaký scenár NAD (to nespochybňujem) ako skôr o to, že na každej radiále by mali byť 2 linky pre takéto prípady.
Valec
Mne išlo o vypracovanie krízových scenárov v prípade mimoriadnych udalostí na kritických miestach (električkové a trolejbusové trate, mosty, okrajové mestské časti s jediným hlavným prístupom...). Teda, ak sa napríklad na električkovej radiále mimoriadna udalosť, prvé čo spravím je, že zakážem ďalším vozidlám vjazd do daného úseku. Vozidlá vyčkajú na poslednom možnom mieste odkiaľ je ešte návrat a keď sa na miesto dostaví dispečer a posúdi aký je stav a predpokladané zdržanie, potom buď povolím vozidlá pokračovať ďalej alebo vyhlásim obchádzkové trasy. Takýmto spôsobom sa nemôže stať, aby bol výpadok na inej radiále spôsobený chýbajúcimi vozidlami väčší ako 10 minút (doba od vzniku mimoriadnej udalosti, do jej posúdenia a zavedenenia náhradného opatrenia).