Toto sa mi raz stalo na Zochovej - vchádzam do zastávky, normálne dobrzďujem, keď tu zrazu nejaký sprostý pubertiak strčí do kamaráta. Síce len tak zo srandy, ale chalan neudrží balanc a bác ho pred autobus. Dupnem na brzdu, Karosa síce zastaví na mieste, ale už počujem ako vzadu luďom padajú tašky a podobne. A po vystúpení ľudí sa zozadu priženie Rozhorčený Cestujúci a začne na mňa jačať, že čo robím, či nie som k...t, že si skoro zlomil ruku a že mi dverami kabíny takú naj..e ... pričom moje pokusy o vysvetlenie absolútne nebral na vedomie. A to som bol ešte stále rozklepaný, že som z toho chalana skoro urobil marmeládu.
Fakt, niektoré veci mi vôbec, ale vôbec nechýbajú...
Hmm, ak to bude len na priechodoch pre chodcov tak to ešte beriem (ale ak obrázok električky bude nevýrazný, tak potom radšej S11a s kontrastným rámom na ktorom bude obrázok električky, alebo kombináciu S5a + S11a taktiež v kontrastnom ráme s obrázkom električky), ale v križovatke s cestnou kombináciou uprednostňujem na výstrahu kombináciu A22 + S11a, a pred preferovaným priecestím S1a + S1b alebo ešte lepšie S8.
Inak je zaujímavé, že toto je už minimálne 3. verzia prílohy vyhlášky v tomto roku.
Vidno výrazný vplyv od EÚ. Napríklad značky ako "Pri hmle" alebo ako "Stop! Ste v protismere" ktoré môžeme vidieť na nemeckých či rakúskych diaľniciach ?
nuž, nie je to med lízať... viem, že existuje rad profesií, pre ktoré to platí. a práve preto véééľmi šetrím kategorickými odsudkami (čo žiaľ neplatí pre značnú časť sem píšucich, ktorí často na základe správ "JednePaniPovedala..." žiadajú okamžité keď nie hneď usmrtenie tak aspoň zbavenie všetkých občianskych práv a slobôd...)
nezávidím vodičom busov, na rozdiel od elek3károv sú (väčšinou) doslova poruke, nemôžu sa dostatočne oddeliť od kadečoho, čo sa im do vozidiel dostane...
tiez si myslim, ze tlacitka by sa mali zjednotit, nasledne by sa malo zaviest dopytove otvaranie pri autobusoch. Zacat treba uz pri specifikacii vybavy novych klbovych autobusov, Capacity a v spolupraci s vyrobcom aj pri Solarisoch a Soroch.
2xT3SUCS: staci ked sa vezies ako cestujuci a vobec sa pritom nevenujes premavke. Potom inak vnimas zakruty, brzdenie a rozbiehanie. Za volantom si na to vzdy pripraveny a mas to plne pod kontrolou.
Napr. sme sa s kolegynou viezli vzadu v aute. Potom sa mi stazovala, ze vodic jazdil otrasne, ziadna plynulost.
V pripade busov som uz niekolko krat kolegyniam vysvetloval, ze nie vzdy za trhanie pri rozbiehani/brzdeni moze vodic. Zalezi aj od stavu brzd, prevodovky a osobitnou kapitolou su Karosy CNG.
jj... tiez sa mi stalo tento tyzden ze som v pondelok isiel okolo 8:10 busom do skoly a na patronke chudakovi vodicovi nieco vbehlo rovno pred nos alebo neviem co sa stalo ale prudko zabrzdil a v momente takmer vsetci stojaci ludia boli na zemi.... potom na patronke sa snim este niekto (myslim si ze to bolo hadanie ... alebo teda nadavanie) pol minuty hadal ( nejaka zenska tusim-podla hlasu) ... lenze tiez to bola aj chyba cestujucich ze sa poriadne nedrzali... bo ja som nepadol a to sa na mna pri tom vsetci este hrnuli a smykali sa zo mna na zem... sice som potom este po celom autobuse hladal skolsku tasku co som mal pod nohami ale to bolo to najmenej... proste chudak vodic...
treba sledovat co sa deje. uz to bolo viackrat medializovane, ze zmenu urobil stavebnik bez povolenia a krizovatka uz bola prinavratena do povodneho stavu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
nove znacky
osobne vitam zlte vystrazne svetlo "pozor elektricka ma prednost" - take ako sa v sucasnosti pouziva pre chodcov