Vidno výrazný vplyv od EÚ. Napríklad značky ako "Pri hmle" alebo ako "Stop! Ste v protismere" ktoré môžeme vidieť na nemeckých či rakúskych diaľniciach ?
nuž, nie je to med lízať... viem, že existuje rad profesií, pre ktoré to platí. a práve preto véééľmi šetrím kategorickými odsudkami (čo žiaľ neplatí pre značnú časť sem píšucich, ktorí často na základe správ "JednePaniPovedala..." žiadajú okamžité keď nie hneď usmrtenie tak aspoň zbavenie všetkých občianskych práv a slobôd...)
nezávidím vodičom busov, na rozdiel od elek3károv sú (väčšinou) doslova poruke, nemôžu sa dostatočne oddeliť od kadečoho, čo sa im do vozidiel dostane...
tiez si myslim, ze tlacitka by sa mali zjednotit, nasledne by sa malo zaviest dopytove otvaranie pri autobusoch. Zacat treba uz pri specifikacii vybavy novych klbovych autobusov, Capacity a v spolupraci s vyrobcom aj pri Solarisoch a Soroch.
2xT3SUCS: staci ked sa vezies ako cestujuci a vobec sa pritom nevenujes premavke. Potom inak vnimas zakruty, brzdenie a rozbiehanie. Za volantom si na to vzdy pripraveny a mas to plne pod kontrolou.
Napr. sme sa s kolegynou viezli vzadu v aute. Potom sa mi stazovala, ze vodic jazdil otrasne, ziadna plynulost.
V pripade busov som uz niekolko krat kolegyniam vysvetloval, ze nie vzdy za trhanie pri rozbiehani/brzdeni moze vodic. Zalezi aj od stavu brzd, prevodovky a osobitnou kapitolou su Karosy CNG.
jj... tiez sa mi stalo tento tyzden ze som v pondelok isiel okolo 8:10 busom do skoly a na patronke chudakovi vodicovi nieco vbehlo rovno pred nos alebo neviem co sa stalo ale prudko zabrzdil a v momente takmer vsetci stojaci ludia boli na zemi.... potom na patronke sa snim este niekto (myslim si ze to bolo hadanie ... alebo teda nadavanie) pol minuty hadal ( nejaka zenska tusim-podla hlasu) ... lenze tiez to bola aj chyba cestujucich ze sa poriadne nedrzali... bo ja som nepadol a to sa na mna pri tom vsetci este hrnuli a smykali sa zo mna na zem... sice som potom este po celom autobuse hladal skolsku tasku co som mal pod nohami ale to bolo to najmenej... proste chudak vodic...
treba sledovat co sa deje. uz to bolo viackrat medializovane, ze zmenu urobil stavebnik bez povolenia a krizovatka uz bola prinavratena do povodneho stavu.
...žiak základnej internátnej osobitnej školy by to naprojektoval lepšie. ? Ja už neviem... Ten, kto toto spáchal, by asi mal zvážiť obesenie na lustri v kancelárii.
On si myslel, že ten experiment so 191 nestojí nič ani vzkm navyše. Aj keby mu to hodilo rovnaký počet vozidiel tak zavedenie premávky počas celého dňa stojí dačo, tak ako vraj 96 má premávať celý deň, tak to budú vzkm grátis.
A dik, že si opravil Maja čo povedal, že pri nehode na jednej radiále to postihne druhú po ktorej linka premáva. Ešte by som dodal, že s 810zssk sme sa tu naťahovali o potrebe klbákov najmä pre MČ, ktoré sú na busy najviac odkázané ako napr. Petržalka, Devínska Nová Ves a Vlčie hrdlo. A nie je to problém len týchto MČ ale dostatočný počet kĺbových autobusov môže byť rozhodujúci aj v náhradnej doprave za električky a trolejbusy keď je výluka alebo nejaký náhly prípad (nehoda, výpadok prúdu, poškodená trať a pod.)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TeBeCe