Reply on: AAA #115369:
tiez si myslim, ze tlacitka by sa mali zjednotit, nasledne by sa malo zaviest dopytove otvaranie pri autobusoch. Zacat treba uz pri specifikacii vybavy novych klbovych autobusov, Capacity a v spolupraci s vyrobcom aj pri Solarisoch a Soroch.2xT3SUCS: staci ked sa vezies ako cestujuci a vobec sa pritom nevenujes premavke. Potom inak vnimas zakruty, brzdenie a rozbiehanie. Za volantom si na to vzdy pripraveny a mas to plne pod kontrolou.
Napr. sme sa s kolegynou viezli vzadu v aute. Potom sa mi stazovala, ze vodic jazdil otrasne, ziadna plynulost.
V pripade busov som uz niekolko krat kolegyniam vysvetloval, ze nie vzdy za trhanie pri rozbiehani/brzdeni moze vodic. Zalezi aj od stavu brzd, prevodovky a osobitnou kapitolou su Karosy CNG.
TeBeCe