"Návesť "Zastav" znamená, že cestujúci vo vlaku (v dráhovom vozidle) chce vystúpiť na
nasledujúcej zastávke "Na znamenie"; návesť "Zastav" sa
dáva jedným zvukovým signálom vnútorného dorozumievacieho
zariadenia vlaku (dráhového vozidla) (.)." Bod 6 a 6.2 druhej časti prílohy 6 Vyhlášky, ktorou sa vydáva dopravný poriadok dráh.
To mi je jasne, ale predsalen to vyjadrenie vo mne vyvolava jemne 'obavy'. Pojem 'integracia' je siroky, ale v clanku ho jasne definovali - cestovanie na jeden doklad.
A čo tak urobiť u vodiča jednu páčku Akustická signalizácia zapnutá/vypnutá? Každý by si to prepol podľa vlastného Gustáva a boli by spoojní aj tí, ktorí sa nechcú pozerať na kontrolky, aj tí, ktorým vadí pípanie.
To mi je jasne. Nakolko sa vsak neda odbocit z obratiska ASMN smerom na Prievozsku ratal som s niecim ako blokovou sluckou - z Apolla by to islo na Landererovu a cez Dostojevskeho rad na ASMN (konecna) a vracalo by sa to cez Kosicku. T.j. nastup a vystup rovnako ako linka 88 cez City Marathon
"Inak nebude sa nam trochu kryt IDS JMK a BID? Chcelo by to zacat uvazovat nad koordinaciou tychto systemov"
- nebude sa nič kryť, lebo Kúty sú v Trnavskom kraji.
Na ASMN je desne málo miesta v špičke. Už teraz visí na 1 DP oznam (keďže oni tam majú bus-linky), aby vodiči neblokovali výjazd z parkoviska pred VÚB...
po druhé úsek Jasovská - Nový Most je od nového linkového vedenia potrebný a veľmi využívaný... tam treba zachovať - minimálne ráno - ten nnásledný interval 7,5 min a dokonca by sa uživila aj linka č. "291" Jasovská - Nový most tiež s intervalom 15 min aby následný interval 91+191+291 bol 5 min.
Ja by som to riešil pravdu povediac až keď budú vyriešené problémy s existujúcimi linkami, trasami a počtom šoférov. Nebudem predsa kupovať nábytok do rodinného domu, keď ledva mi výjdu peniaze na hrubú stavu nie???
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Martin Fundárek