? Tak zazil v Bratislavskej MHD viacero kuriozit ale ta dnesna ma dostala. Zatial na mojom rebricku boli najvysie 3 situacie. Raz ked elektricka c.4 z Chatam Sofer odbocila do Tunela a vodic zareagoval az ked mal polku supravy za vyhybkou. Vtedy som isiel prvy krat v zivote v elektricke dozadu. Raz ked autobus c.39 nemohol od nabrezia odbocit pre blokadu na Staromestsku a tak isiel na Novy most, zliezol na Einsteinovu, hned zase nabehol na most a dosiel v pohode na Zochovu (ludia boli uplne paf). Posledny krat ma dostala situacia, ked pred par rokmi rovno pred mojimi ocami zacal na zastavke pri medickej zahrade horet pristrojovy panel trolejbusu c.208. Napriek vyzve vodica okamzite opustit trolejbus ludia nereagovali a ten ich musel doslova vyhanat. No a dnes to zacalo byt zaujime ako som stal na zastavke elektriciek zatisie a cakal na c.2 na Zlate psieky. Preleteli okolo zastavky hasici so zachrankou a uz som vedel ze sa nieco stalo. Okolo 10:00, zrazka kamiona s Octvaiou na elektrickovom priecesti pri vozovni Jurajov dvor. Nastastie sa to dalo obist. Cez vozovnu ? Mlady vodic zasiel do vozovne, prehodil jednu vyhybku, zacuval celou eketrickou do odbocky a vysiel pohodlne z vozovne. Parada ☺ Take veci sa bezne asi nestavaju ?
Valec
#1903 chodieva takto bežne označená (BUSE a čelná tabuľa) alebo to bolo len kvôli pózovaniu fotografovi? Lebo toto je 100 krát lepšie ako 1902 na L151. ?
Inak sranda, že máme (zatiaľ) 3 minibusy a už sú v nich rozdiely. To je fakt taký problém najskôr si rozmyslieť čo vlastne chceme a až potom to kúpiť? Som zvedavý, koľko a aké rozdiely budú potom v tých 240-tich kĺbákoch. ?