Andrej (Anndy008):
Nie, ale trochu zasrandovat si snad mozeme, nie? Ja vravim ze najprv treba vyriesit dopravu v meste, potom sa obzriet na region, ale troska utopie (este k tomu aj humoru)... To nezaskodi. Vzdy je to zdravsie ako snivat o elektricke z Kamenneho nam. do Pezinka.
, nie to este do Viedne...
Nie, ale trochu zasrandovat si snad mozeme, nie? Ja vravim ze najprv treba vyriesit dopravu v meste, potom sa obzriet na region, ale troska utopie (este k tomu aj humoru)... To nezaskodi. Vzdy je to zdravsie ako snivat o elektricke z Kamenneho nam. do Pezinka.






tr3mp
1-99: elektricky (to v pripade, ze by ich bolo viac ako 19 liniek, co umoznuje sucasne rozdelenie
100-199: busy 1-2 pasmo (mesto Bratislava)
200-299: trolejbusy
300-399: primestska doprava (3. pasmo)
500-599: nocaky (E+T+A)
900-999: vlaky
Ked uz sa raz zaviedlo oblastne oznacovanie liniek, malo by sa zaviest vsade, teda aj napr.:
272 Rajska - Cilizska
353 Trnavske myto - Chorvatsky Grob
927 Malacky - Dunajska Streda
alebo
380 Novy most - Hainburg ;-)))
A na zaver, je otazne, ci by ma zmysel mat pri integrovanej doprave dve vnutromestske pasma, alebo ich zjednotit, ako je to v Prahe.