Nooo super, konecne dobra tema. Ja som to tu uz nakusol asi pred tyzdnom. Chcelo by to nejakeho nezavisleho organizatora dopravy v celom regione ( mesto prip.VUC), nieco ako je v Prahe ROPID, ktory by prideloval licencie ( a aj dotacie) na jednotlive linky. Medzi dopravcami by museli existovat spolocne prepravne a tarifne podmienky a aj znacenie liniek by muselo byt nejakym sposobom zjednotene. Ta idea s 3 pasmom a oznacenim 3xx je pekna. Vlaky ZSSK by mohli byt tym padom oznacene napr. 39x (napr. 391 Malacky - Bratislava) a v cestovnom poriadku ZSR by boli uvedene tieto trate samostatne a boli by tam udvedene len vlaky, ktore funguju v ramci BID.
ale pri hlaseni zastavky chamat sofer sa tam ta hlasitost nejak zrazu zvysila a hlasilo to tak ze to bolo normalne rozumiet aj dalej od reprakov...potom som uz vystupil, tak neviem jak to bolo pri hlaseni poslednej zastavky...
Hehe, ta predstava... Netvrdim ze je to nemozne, ale vozidlo uzke 2,2 metra, na rozchode 1435 mm, napajacie systemy 600 v js, 25000 V/50Hz a 15000 16/2/3 Hz - to je az mo utopisticke... K tomu rozne profily kol DPB, ZS, OBB a Wiener Stadtwerke... Ehm, to je fakt na smiech.
COLOR
53A do Vajnor cez xxxxxx
153 zrychleny do Vajnor
253 do Ciernej Vody
353 do Chorvatskeho Grobu
453 do Slovenskeho Grobu
553 do Slovenskeho Grobu, zrychleny
753 (X53) obchadzkova trasa
7153 obchadzkova trasa 153
...