lenze v USA sa jazdi pomalsie a s vacsou vykonovou rezervou, ked ides 70mph po dialnici tak ti je jedno aku mas prevodovku, najma ked donedavna si ani na palivo nemusel pozerat...
ono to zasa neradi az tak blbo ked sa s tym naucis zachadzat, ale manual je lepsi. A niektore prevodovky su celkom OK, aj ked s niektorymi su neopakovatelne zazitky.
Dnes ale aj dávnejšie ma napadlo čo tak urobiť aj kategóriu Pracovné vozidlá a tam popis, fotky a ich ev. stav? Mňa by vcelku zaujímalo aké tech. vozidlá na čo slúžia od tých čo slúžia na čistenie až po dopravné nehody...
Staci aby bus isiel 2 minuty po prichode vlaku. Alebo aby mal vodic poznamku, ze musi polke cestujucich zdrhnut ?
Re #113628 stevo: Ked prsi, snezi a fuka JCD ta ochrani lepsie ako Slovsport, kedže ten ta kryje iba z jednej strany. JCDecaux ta chrani z troch. Nevravim, ze by nemohli byt vacsie, ale su ovela lepsie ako Slovsporty. Hlavne su udrziavane a osvetlene.
Dnes som videl dvoch "sekuriťákov" v taktických vestách na Gaštanovom hájiku, stáli ešte s nejakým človekom pri bielej dodávke Renault Master patriacej DPB. To je tá nová zásahová jednotka DPB? ?
to sa mi moc nezda, dokoncene na oboch stranach cesty boli prakticky zaroven nanajvys s rozdielom niekolko dni, zato rozdiel v sprevadzkovani je v tyzdnoch
a navyse tu uzasna zastavka Mala scena smer AS MN ma oznacnik tak daleko od pristreskov ze dalej uz asi byt nemohol
este k tej trati do Radlic v Prahe. Tu je krasne vidiet, ako pristupuju k architekture v Cesku a na Slovensku. Vidiet to je predovsetkym na pouzitych materialoch (dlazbe, zastavkovych pristreskoch, stlpoch TV), ktore su ovela lepsie a maju vyssiu architektonicku hodnotu, ako nase bratislavske rekonstruovane trate, kde su pouzite najlacnejsie materialy.. ?
Otazne ale je, ci su 3 pristresky vedla seba este vkusne, a ci by nebolo vkusnejsie namiesto tychto pristreskov postavit jeden velky (aspon na najfrekventovanejsich zastavkach).
Vid novy pristresok na trati do Radlic na konecnej elektriciek pri centrale CSOB..
Viliam22