ono to zasa neradi az tak blbo ked sa s tym naucis zachadzat, ale manual je lepsi. A niektore prevodovky su celkom OK, aj ked s niektorymi su neopakovatelne zazitky.
Dnes ale aj dávnejšie ma napadlo čo tak urobiť aj kategóriu Pracovné vozidlá a tam popis, fotky a ich ev. stav? Mňa by vcelku zaujímalo aké tech. vozidlá na čo slúžia od tých čo slúžia na čistenie až po dopravné nehody...
Staci aby bus isiel 2 minuty po prichode vlaku. Alebo aby mal vodic poznamku, ze musi polke cestujucich zdrhnut ?
Re #113628 stevo: Ked prsi, snezi a fuka JCD ta ochrani lepsie ako Slovsport, kedže ten ta kryje iba z jednej strany. JCDecaux ta chrani z troch. Nevravim, ze by nemohli byt vacsie, ale su ovela lepsie ako Slovsporty. Hlavne su udrziavane a osvetlene.
Dnes som videl dvoch "sekuriťákov" v taktických vestách na Gaštanovom hájiku, stáli ešte s nejakým človekom pri bielej dodávke Renault Master patriacej DPB. To je tá nová zásahová jednotka DPB? ?
to sa mi moc nezda, dokoncene na oboch stranach cesty boli prakticky zaroven nanajvys s rozdielom niekolko dni, zato rozdiel v sprevadzkovani je v tyzdnoch
a navyse tu uzasna zastavka Mala scena smer AS MN ma oznacnik tak daleko od pristreskov ze dalej uz asi byt nemohol
este k tej trati do Radlic v Prahe. Tu je krasne vidiet, ako pristupuju k architekture v Cesku a na Slovensku. Vidiet to je predovsetkym na pouzitych materialoch (dlazbe, zastavkovych pristreskoch, stlpoch TV), ktore su ovela lepsie a maju vyssiu architektonicku hodnotu, ako nase bratislavske rekonstruovane trate, kde su pouzite najlacnejsie materialy.. ?
Otazne ale je, ci su 3 pristresky vedla seba este vkusne, a ci by nebolo vkusnejsie namiesto tychto pristreskov postavit jeden velky (aspon na najfrekventovanejsich zastavkach).
Vid novy pristresok na trati do Radlic na konecnej elektriciek pri centrale CSOB..
810zssk