Reply on: Ámos #113230:
Klbák ako klbák, nemôžeš na ne pozerať len skrz dĺžku a kapacitu. Dĺžka napríklad ovplyvňuje určite "spratnosť" vozidla do zákrut alebo tam kde sú tesnejšie pomery. Keď môžu inde žiť s Citelismi, Manmi a pod., tak BA by si tiež zvykla a museli by sa podľa toho aj intervaly možno trocha nastaviť, tie mimochodom na určitých linkách treba posilniť aj tak. Keď už sa spomenuli Many, tak ma napadlo, že Bratislava má záložnú dopravu komfortnejšiu než dopravu s vozidlami DP.
bwd
Kto hovorí o nastavení semaforu? Ja hovorím o bezohľadnosti vodičov DPB, ktorí odchádzajú zo zastávky aj keď vedia, že o pár metrov majú červenú a budú na nej čakať aj vyše minúty, pričom by zatiaľ mohli ešte nastupovať cestujúci. Tak, ako je to v civilizovaných krajinách bežné.