Re eraser: #112933 "posilniť L67" #112929 "Mohli by mimochodom zaradiť aj pár SOR 9.5BN na L99 tak aby raz do hodiny šiel spoj v jednom aj druhom smere. Taktiež robiť také spoje na L ... 67."
Raz poslať na 67 kindervajcia, raz ju posilniť. Neprotirečíš si?
Ako sa na nás budú pozerať turisti? Asi ako na Prahu ?. Tam si vždy, keď prestupujem, cvaknem plnohodnotný a nad tým, že krátkodobý je (na povrchu) neprestupný, sa vôbec nepozastavujem.
nazdar blavaci...mala otazka, tesite sa na nove klbaky SOR NB18? My v Nitre sa uz nevieme dockat prvej dodavky tychto skvelych kvalitnych a hlavne lacnych autobusov... ?
To už chodia aj do soc. zariadení špehovať šoférov či čo? Neviem ako môžu považovať za úchyla človeka čo špehuje ženské v sprche alebo zbiera ich prádlo. To skôr viem pochopiť ale v kuse sledovať kde si aký bus prdne, deň presedieť nad spisovaním výpravy je úplne na blázinec. Priznajte sa, koľkí ste nakladali bus do výfuku alebo onanovali v dopravnom prostriedku. Už ma nezaskočí nič.
Už v rokoch 2002 - 2005 bolo to spojenie totožné. Čiže minimálne. Ráno 2 spoje z MA tam a dva naspäť. Sprvu jazdili aj cez víkendy autobusy priamo, neskôr, to rozdelili..
Martin Fundárek
1977/78: 2/1 spoj BA-Baba, 5/6 párov PK-Baba, 2/2 spoje PK-MA
1989/90: 2/1 spoj BA-Baba, 1/1 spoj PK-Baba, 5/5 spojov PK-MA
2001/02: 2/1 spoj BA-Baba, 0/1 spoj PK-Baba (plus jeden posilový pár v zime), 2/2 spoje PK-MA
Od r. 2002/03 boli spoje PK-MA skrátené na úsek Baba-MA.
Prognóza: tento rok nič, s príchodom BID (čiže niekedy za dva roky) by mal byť podľa plánu dopravnej obsluhy interval 2 hodiny.