Reply on: eripmav #112339:
resp. toto plati pokial medzi dvoma zastavkami napriklad A a B existuju aj cesta cez ine zastavky, potom nemozno urcit ktora cesta - z A do B alebo z B do A je "v smere jednosmernosti"... istotne keby bol rad zastavok A-B-C-D... spojeny do linie - teda spojenie medzi A-B, B-C, C-D by bolo len jedine jedno mozne, vtedy mozno v tejto linii urcit smer jednosmernosti... ale taketo "linie" zastavok su v bratislave skorej raritou, tykaju sa podla mna maleho zlomku zastavok, vylucne v okrajovych castiach mesta (aj napriklad taky Devin ma spojenie cez DNV aj caz karlovu ves, takze jednosmernost tam nema zmysel)
slavius
Ono to podľa toho značne zlého plánu vyzerá tak, že zastávka hneď za križovatkou smerom nahor bude presunutá vyššie (tam ako vidno už nakreslené jej vodorovné značenie na ceste) a bude na nej stáť 32, 133, N33. Pôvodná zastávka bude zrušená a nástupná zastávka pre linku 33 bude na mieste výstupnej. Čo je dosť na pažu, keďže špekulatívny cestujúci, ktorý chce byť čo najskór v cieli, bude čakať kdesi na mieste medzi týmito zastávkami a podľa aktuálnej situácie prebehovať tam, kde pôjde skôr nejaký spoj. Len nechápem, prečo sa nespravila spoločná zastávka aj pre električky aj pre spomínané linky, veď miesto by bolo, možno by to bolo treba len predĺžiť... A konečne by mohol vzniknúť malý prestupný terminál "Riviéra", o ktorom budeme všetci svorne ďalej snívať. ?