Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ike #110578:
Ja si to prekladám ako "nevieme na to schrastiť prašule".
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Peon #110481:
Pojem "zavádzanie" mi pripadá trochu nemiestny. Zavádzaním sa zvykne skôr nazývať sľubovanie nejakej vlastnosti, ktorú výrobok alebo služba nemá, čo určite nie je prípad 23. Skôr by som to formuloval ako "nedostatočné informovanie", keď už.
Reply on: hoppusmark01 #110579:
podla mna by sa tie terajsie zastavky mohli kludne zrusit a v zasade spojit a presunut tam kde je dnes vystupisko, ak im ide fakt o priestor, zo zastavok by zostala len jedna zakruta na otacanie/vyjazd, stale nechapem velmi zmysel tych 2 zastavok na safku, ked frekvencia busov je tam taka ze by to v pohode stihala jedna
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: d3k0 #110469:
A prečo je vložený spoj N91 zobrazený len z Jasovskej?
Reply on: 810zssk #110587:
no ale ako mi moze pri kupe elektricenky usetrit peniaze ta karta od SL za 99 oproti karte DPB za 160?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: pepke #110378:
"Samé prázdne" - nebolo to náhodou po nejakej nehode? Inak sa tam nejaké prázdne vozidlo sotva objaví.
"sú väčšinou plné akurát po ŽST Vinohrady a ďalej poloprázdne" - asi si tam nikdy v špičke nebol. Poloprázdna električka v smere z Rače príde na Vinohrady iba vtedy, ak sa predchádzajúca zaseká. Niekedy na Vinohradoch je problém sa dostať do vozidla.
Reply on: Solider #110599:
Co ty vies co vymyslia za 28 rokov 😃
Reply on: 810zssk #110589:
? ? ? Až na to, že TGV cez Bratislavu nepôjde (pôjde dole cez Hegyeshalom).
Reply on: Mike #110595:
no ved ak by postupovali podla toho schvaleneho planu (100ks 2009, 100ks 2010, 40ks 2011), tak v r.2010 tu bude 200 autobusov co moze pomoct aj Durkovskemu vo volbach. otazka je, ci to pochopi aj Durkovsky a ten tender sa zrealizuje.
Reply on: Mike #110595:
Tie dodavky budu postupne. Cize bud mozu mat pred volbami 100, alebo 200 novych vozov.. Takze bud cakaju na SOR, alebo su tupy.
Reply on: 810zssk #110589:
hehe, perfektne, a zaroven aj smutne.
Este na koniec by som dopisal: "a vsetci normalni ludia sa uz z Bratislavy odstahovali."
Reply on: ivanbuto #110572:
Tak aby dodávka vyšla tesne pred voľbami 2010 ? ? ?
Mne sa páči aj veta: "Zámerom DPB preto je, aby vo vozovom parku boli vozidlá od dvoch, prípadne troch výrobcov." Podľa mňa chcel povedať "Zámerom DPB preto je, aby vo vozovom parku boli vozidlá od jedného, výrobcu značky Sor."
Najväčšia sranda by bola keby pred vyhlásením tendera na nákup električiek do Petržalky začal Sor vyrabať aj tie. ?
Reply on: 810zssk #110589:
LOL, pekne, pekne - a cim blizsie k realite, tym krajsie, az cloveka zamrazi...
Reply on: ivanbuto #110586:
Suhlasim. To s tymi turistami je hovadina, kolko turistov jazdi IGK? (taxiky neratajme)
Reply on: ivanbuto #110572:
presne ako s tratou na DD. otvarala sa par mesiacov pred volbami. Tych 240 busov ocakavajte az v roku 2010.
Reply on: hoppusmark01 #110579:
Mne by sa zdalo vhodne aj vedenie elektricky k Auparku. Neviem ale kolko by to stalo a o kolko by sa tym predlzila jazdna doba (mozno by mohli byt dve vetvy, bud cez Aupark, alebo priamo a rano by sa k Auparku vobec nejazdilo, zvysok dna by boli aj zrychlene spoje co by nezachadzali, aj normalne)...
Reply on: Ike #110571:
Pise sa rok 2030 a predseda predstavenstva Branislav Zahradnik (57) slavnostne uvadza do premavky dva nove autobusy SOR NBNTP 18, ktore by mali nahradit dozivajuce Karosy B741 CNG. Aj po obnove vozoveho parku by mali zostat v premavke este dve, ktore budu jazdit na zvysnych dvoch klbovych linkach. Ich vyradenie by malo nastat po otvoreni elektrickovej trate do Petrzalky ktore bude URCITE do roku 2034.

Premavku MHD v Bratislave zabezpecuje 30 autobusov (z toho 4 klbove) na 50 linkach, 4 elektriciky na dvoch linkach a 1 trolejbus na jednej linke. Priemerny interval je 180 minut. Podiel MHD v meste je 4%. V ramci 58-mej etapy preferencie by mesto chcelo do roku 2050 obnovit vsetky byvale elektrickove trate, ktore drahovy urad pre katastrofalny stav uzavrel a taktiez do roku 2034 otvorit elektricku do Petrzalky. Uvazuje sa aj nad jej vedenim v plytkom tunelY, co presadzuje najma starosta Petrzalky, Marcel Slavik (52). Planovany interval je 90 minut, pricom spoje budu nadvazovat na TGV vlaky z Pariza, ktore zacali jazdit minuly rok.
Reply on: hoppusmark01 #110582:
na tej trave parkuju radovy zamestnanci NR SR kedze polanci odmietli pristupnit podzemne garaze pod NR SR pre obycajnych smrtelnikov. Tie garaze mimochodom zivaju prazdnotou.
Reply on: NN #110570:
Pri kupe karty zaplatis 160 sk pricom plati niekolko rokov. U SL neviem ci si hned musis dobit kredit.. skor sa mi zda ze nie..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.