Reply on: Ike #110571:
Pise sa rok 2030 a predseda predstavenstva Branislav Zahradnik (57) slavnostne uvadza do premavky dva nove autobusy SOR NBNTP 18, ktore by mali nahradit dozivajuce Karosy B741 CNG. Aj po obnove vozoveho parku by mali zostat v premavke este dve, ktore budu jazdit na zvysnych dvoch klbovych linkach. Ich vyradenie by malo nastat po otvoreni elektrickovej trate do Petrzalky ktore bude URCITE do roku 2034.Premavku MHD v Bratislave zabezpecuje 30 autobusov (z toho 4 klbove) na 50 linkach, 4 elektriciky na dvoch linkach a 1 trolejbus na jednej linke. Priemerny interval je 180 minut. Podiel MHD v meste je 4%. V ramci 58-mej etapy preferencie by mesto chcelo do roku 2050 obnovit vsetky byvale elektrickove trate, ktore drahovy urad pre katastrofalny stav uzavrel a taktiez do roku 2034 otvorit elektricku do Petrzalky. Uvazuje sa aj nad jej vedenim v plytkom tunelY, co presadzuje najma starosta Petrzalky, Marcel Slavik (52). Planovany interval je 90 minut, pricom spoje budu nadvazovat na TGV vlaky z Pariza, ktore zacali jazdit minuly rok.
ivanbuto
1. Podzemné garáže by tu mali takú kapacitu, že by tým určite neboli ošetrené "nárazové" návaly IGK, ako napr. nedávno počas akcie s lietadielkami na nábreží, kedy sa z celej Mudroňovej v okolí Hradu stalo parkovisko.
2. Ďalej, prečo by mal ktokoľvek stavať miestnym obyvateľom nové parkovacie miesta zadarmo?
3. Podzemné garáže by boli spoplatenené, teda veľa ľudí by naďalej uprednostnilo parkovanie v okolitých uličkách zadarmo. Riešenie spočíva v rozšírení regulovanej zóny parkovania eventuálne aj na túto časť mesta.
4. Turisti si snáď nepotrebujú vyvážať zadok priamo na Hrad, keď je tam pravidelná MHD v dobrých intervaloch, a je to pár minút peši od historického centra.
5. Pri rekošntrukcii Hradu sa teraz uvažuje o podzmenej garáži pre vyše 200 IGK s vjazdom zo Zámockej ul., ak už hovoríme o probléme parkovania.
6. Lokalita si zaslúži, aj pre obyvateľov, plnohodnotný park, aj so vzrastlou zeleňou.
Inak je to OT, ale musel som reagovať.