Reply on: Solider #109192:
A to je práve hlúposť, že DPB popri oprave trate, ak je pravda čo píšeš, na vedenie j***, alebo to vedenie má životnosť o toľko dlhšiu ako trať?Ale vlastne tosaneda, všetcisunaobede, natoniejepredpis, cestujucibytonepochopili (napr. to prečo nie je zas o rok výluka), dalobysatozneužiť (napr. by sa museli koordinovať traťováci s vrchármi na furt),... .
Re #109202 810zssk: On to vie, lenže on vie aj to, že vymyslel na území BA 10. etapu preferencie využívajúcu všetko naj z predchádzajúcich 9 na novom úrovňovom priecestí, ktoré sa postaví niekde v blízkosti ŽST Petržalka, aby autá nebehali krížom cez Paneurópsky koridor a turisti si nemysleli, že nemáme ani preferenciu VHD.
To, že zavedenie systému predĺži jazdnú dobu Paríž - BA na úroveň času, ako by sa celá cesta išla po zločineckom koridore, je vec druhá a o tej sa nehovorí. ?
Zároveň sa pred priecestím, aby vlak mohol stáť, aj ak by náhodou preferencia mala slabú chvíľu a fungovala, vybuduje železničná zastávka, na ktorú bude zvážať petržalských domovníkov duozvrhlsoť využívajúca parohy len na ceste do vozovne a z vozovne, lebo v Petržalke trolejové vedenie nebude.
hoppusmark01
Nemohli by sa tie križovatky upraviť tak, aby L50 bola vždy na hlavnej? Myslím si, že aj toto patrí k preferencii MHD a výrazne by to urýchlilo prejazd L50 medzi Auparkom a Starým mostom..
Takto to vyzerá, ako by sa autobusom MHD naschvál kládli "polená pod nohy".. keďže musí na každej križovatke dávať prednosť.. ?