a majú byť vôbec nejaké cng? ? veď si počkajme tak do decembra 08(09?), kým bude vyhlásený tender, aké tam budú podmienky... aj keď víťaz už zrejme zháňa diely na prvé vozy pre BA ?
Vozidla na linke boli vybavene informacnym systemom ZV-Test - t.j. poloodtrhnuta A4 s cislom linky. Ale bola tu aj fotka kde bola normalna linkova tabulka (aj ked osobne som ju nevidel)
ano, je to standart, ale na EMUckach, pripadne na vagonoch - takto na lokomotive to vidim prvy krat.
Bratisalvska linka 155 bola oznacena typicky bratislavsky-beusacky - papiere s cislom linky a trasou prilepene samolepkami zvnutra spinavych skiel na dverach. Najlepsi bol aj tak linkovy tercik vo Vajnoroch ?
Prei tendri na kĺbaky bude časť z tých 240, tušim polovica?, na CNG. Ale aj dieslové majú EURO 5 a čochvíľa bude platné EURO 6, potom EURO 7,... a tam už je to skoro jedno, teda pre ŽP tam nie sú nejaoé zásadné rozdiely podľa mňa.. Teraz sa už iba jedná čo je lacnejšie a efektívnejšie palivo.
alternatíva á la DPB:
SOR Libchavy posilnil svoju pozíciu vo vozovom parku DPB víťazom tendra na kĺbové autobusy. Ich hodnota predstavuje okolo sto miliónov eur. DPB si objednal 240 kusov SOR NB 18 CITY s dieslovým pohonom. Tieto síce nie sú k životnému prostrediu vôbec šetrné, v praktických podmienkach nie sú odskúšané a klimatizáciu nikoho ani nenapadlo požadovať, ale budú dodané medzi decembrom 2008 a voľbami 2010.
Celne transparenty maju zmysel tak na supravach dlzky RegioSuk Single az RegioSuk Tripple. Na dlhsich (teda na vacsine tych kde mas rusen + vozne) postacuju bocne..
(pre tych co to potrebuju osobitne napisane: ide o moj osobny nazor, ktory v ziadnom pripade nevydavam za fakt)
bwd
A čo si tým chcel povedať?