Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #109128:
A aby som nezabudol - aj Grecko je EU.
Reply on: Sommelier #109126:
Rozmyslanie dovolnekar = vylucne niekto kto ide k moru je pomerne divne zmyslanie (aj ked vacsina k moru ide). Je vela ludi co uprednostnuju navstevu zahranicnych miest (a to vacsinou v EU).. A dalsich X ludi chodi po EU na pracovne cesty.. skratka casy sa menia, ludia ovela viac cestuju po Europe.

K samotnej regulacii: s tym celkom nesuhlasim kedze som proti akejkolvek forme regulacie..
Reply on: 810zssk #109120:
lenže posrancov zastupiteľstva je tuším 80 a vtipné je, že si vybrali práve človeka, ktorému nefunguje ani zverený podnik. z odborníka na smsky, superstar, televíziu, mhd, solaris a vyšetrovateľa príčin nehôd ešte skôr ako sa k tomu vyjadria kompetentní sa stáva odborník aj na štadióny... čo bude nasledovať? vyjadrí sa nabudúce aj k rekonštrukcii Kamenného nám.? ?
Re #109121 Valec: práve - aplikoval som jej myšlienku čo pre ľudí znamená reko na 2 prípady - most a štadión, prípadne by sa mohol pridať aj hrad... všetko sú rekonštrukcie - som zvedavý, či sa bude postupovať rovnako...
ozaj, kedy začne Starý most horieť? ? keď sa chytil amfiteáter, stein, tak sa to pomaličky blíži už k Dunaju...
Reply on: NN #109076:
už pri tom taxikárskom prejave som Ti chcel napísať niečo pekné, o tom, aké blbosti tam máš, ale teraz sa opýtam, či si naozaj myslíš, že regulácia v prípade roamingu bola na niečo dobrá.. Totiž nad výškou cien medzištátnych hovorov v rámci EÚ sa už veľmi nezamýšľame, že áno, to roaming je to čo potrebuje dovolenkár a domasediaci načúvač, ktorý z rodnej hrudy vytiahne päty tak akurát na dovolenku do Hrvátska od slovakoturistu.
K tej dotáciám a taxíkom Ti uvediem skutočnosť, že taxikár jazdí na požiadanie na určené miesto, kdežto dotácia, ktorá je okrem iného práve naopak prinízka, je tu kôli málo vyťaženým spojom resp. slušnému intervalu. Nemaj obavu, v prípade, že by si prevádzkoval výlučne ťažiskové linky, na ktorých jazdí 300 ľudí na klbák, v prípade 18 korunového cestovného si ťažko v pluse.
Niečo k MHD:
http://www.blisty.cz/2008/5/30/art40885.html

Tak například Škoda, výrobce slavných tramvají 14T s designem od Porsche. Tyto tramvaje příšerného vzhledu, mizerné ergonomie a stísněného a nepohodlného interiéru se v Praze budou vyskytovat v celých šedesáti kusech, přičemž jedna taková tramvaj stojí 55 miliónů. Již teď si na ně cestující stěžují, a značné problémy s nimi má i Dopravní podnik. Tramvaj totiž díky absenci otočných podvozků způsobuje výrazně vyšší opotřebení kolejnic a nehodí se do provozu s křižovatkami a ostrými oblouky, jako je to v Praze. Je zajímavé, že existuje alternativa v podobě kloubové tramvaje VarioLF3, taktéž nízkopodlažní, která uveze až 320 cestujících (14T Porsche jen 270), daleko lepší ergonomií a vnitřním prostorovým uspořádáním, a hlavně s otočnými podvozky, neničícími koleje. Jezdí např. v Ostravě a je k mání za pouhých 37 miliónů. Ovšem o jejím provozu v Praze se ani neuvažovalo, protože pražská radnice zkrátka chtěla něco „extra“.
Reply on: S499.1023 #109108:
LED - ky by sa pacili aj mne, inac toto sa tiez uz riesi velmi dlho ale stale nic... preco by xenony mali byt povinna vybava? Ked mi halogeny svietia dobre a som s nimi spokojny, nevidim dovod preco by som musel pouzivat nieco ine....
Reply on: S499.1023 #109107:
10, urcite viem ze 10. Tam sa nepisalo kolko sa ich predalo a neviem kolko ich teraz beha este po nasich cestach, ale nejake boli.... a co som si ja vsimol na cestach, tak mimoriadne protivne su napriklad stare bmw s xenonmi.... to ked na mna zasvieti z dakeho sikovneho uhla tak je to zazitok....
Reply on: Valec #109121:
Sledujeme a tesime sa.
Reply on: kecho #109119:
Však Branko sa vyjadruje ako poslanec, nie ako predseda predstavenstva. Ale Farkašovskú si asi nepochopil (resp. ja tvoj príspevok). Ona sa nevyjadrovala, že rekonštrukcia znamená zbúranie starej budovy a postavenie nového objektu, ale že niektorí si to myslia. Ja sa tým niektorým ani nečudujem.

BTW, sledujete ten postupný odvrat od Ďuďuho nápadov?
Reply on: kecho #109119:
Ale tentokrat s nim suhlasim.

Este k tvojmu prispevku k diskusii BN: Branko je aj poslancom zastupitelstva, cize nie je dovod preco by sa k tomu nemal vyjadrovat..
Reply on: Max #109116:
Heh, KT4 s odpojenými tiahlami a vloženým nízkopodlažným stredným článkom s dvoma pevnými nápravami, myslímže len bežnými, nie hnacími. Takáto rekonštrukcia sa robila aj v iných mestách po svete, nielen v Tallinne 🙂 Tu je skôr zaujímavé, že je to celé na Kaspickom rozchode a na tratiach s typickou osovou vzdialenosťou 2.5 m, na ktorých behajú výlučne vozne so skriňou 2.2 m širokou - T4 a KT4D 😉
Reply on: Ondro #109091:
Xenóny... ?
Reply on: TeBeCe #109114:
Pekna stranka

a toto je tiez riadne brutalna vec:
http://lauri.1g.fi/joukkol/kuvat/070518/tttk96_01.jpg ?
Reply on: Valec #109111:
Je to mozne ☺
Som si spomenul na tu K2 co sla na reko a ludia do nej v zime nastupovali, co na tom, ze nemala okna ani sedadla ?
ad.Majo, S499.1023: Provozujeme Volvo B 10 LE z roku 1998 Euro 2 a tam ta spotřeba je taky přes 40 l/100 km v rovinatém terénu. Docela by mě právě zajímal ten vliv klimatizace na spotřebu.
K stavbe "stareho" mosta mam jednu zasadnu pripomienku:
preco by mala bratislava platit zvysene naklady na to aby splnila nejake kriteria pre plavbu na dunaji??? pre mesto bratislava by bolo najidealnejsie postavit nejaky nizky most s hustymi piliermi - co vyjde aj zlomok ceny mosta kriterii nejakej dubnajskej komisie...
niekto sa chce plavit po dunaji velkymi lodami - NECH SI TO ZAPLATI! zvysene naklady na stavbu mostov by podla mna mala niest dunajska komisia alebo by malo mesto dostat na to podiel z MYTA ZA PREJAZD LODI, alebo dotaciu od statu, EU alebo koho, ale je jednoducho nemyslitelne, aby bratislava na svojom uzemi niesla zvysene naklady preto ze niekto sa potrebuje plavit a este to drzo niekto predpisoval!!! z hladiska mesta bratislava by nebol problem postavit trebars aj pontonovy most za par halierov... aspon by bol pristav bratislava vyznamne prekladisko tovaru, kedze dalej by sa plavit nedalo ?
Reply on: Mikimaus #109100:
To nebola LIAZka, ale TATRA. Jednalo sa o Karosu #3001 (viď dispčerske fórum). Foto mám, aj keď to nie je kto vie čo.
Reply on: Mikimaus #109098:
Ježišmári, tak Trúbo je nezávislý odborník na dopravu? A tie jeho žvásty o žliabkových koľajniciach, prejazdoch...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.