Reply on: Valec #109053:
no myslim, ze ak by ekvivalentne poklesli aj dane a ine vydavky nebranil by som sa zruseniu celeho statu, ak by slo len o cesty a parkoviska nevidim v tom najmensi problem, to nie je taky problem realizovat, ved o tom je myto ktore ma byt na slovensku raritou kedze bude pokryvat aj cesty 1. triedy a nielen dialnice a od roku 2012 sa bude tyka vsetkych osobnych aut podla nariadenia EU, takze k tomu beztak smerujeme, ide len o to aby o co viac budeme platit priamo klesli aj rozne (nepriame) daneinak ten moj navrh zrusenia dotacie nie je nic take revolucne, dotaciu mestom by nahradila dotacia skryta vo forme cestovneho kde by si prepravcovia zahrnuli vynutene stratove spoje vo verejnom zaujme ktore by ich mesto nutilo poskytovat aby mali licenciu na prepravu
komercna verejna preprava nie je nijako sialeny napad, je to velmi podobne liberalizacii posty ktora tiez musi poskytovat sluzby v nerentabilnych oblastiach, ide len o to aby sa to dotovalo priamo v cenach sluzieb (cestovnom) a nie prostrednictvom inych dani, pocitam ze s liberalizaciou MHD by dochodci a decka prisli o zlavy a prepravcovia by si ekonomicky spocitali akemu klientovi sa im oplati poskytovat zlavy. nevidim dovod aby dieta, dochodca ci student mal inu cenu ako hocikto iny (s tymto prisli pred rokmi Deutsche Bahn takze opat nic nove, bola okolo toho docela drsna reklamna kampan ktora sa asi dotknutym skupinam nepacila, ale podstatna je platiaca pracujuca vacsina ktora ich nema co dotovat)
tiez by som zrusil dotacie pornohospodarom,ktori ako stetky vezmu slovenske dotacie, ale tovary vyvazaju potom do zahranicia lebo na slovensku im predsa davaju nizsiu cenu
Marcelllooo
.
a jako ide inak zivot a autobusy?