To je dôsledok? Viedenská mhd stojí na tom, že mimoviedenskí študenti majú drahšie predplatné? A pre bratislavčanov čo študujú v Trnave, Brne, Nitre budú zas opačne kompenzácie, ďalší úradníci:-( Kravina.
Priklad s operaciou je zly. Ten by si mohol pouzit keby sme sa bavili o technickej stranke mosta.
NIKTO nemoze povedat co je pekne a co skarede, pretoze toto je vec SUBJEKTIVNA. A len preto ze niekto je architekt, nema pravo len tak zfleku povedat "toto je dobre, postavte taky most".
DIZAJNOVA stranka veci je ta kde mozu a mali by rozhodovat obcania. Akurat by im malo byt poskytnutych viac navrhov, resp. by mali byt roznorodejsie.
no lenze dosledkom tychto byrokratickych uradnickych opatreni je vo Viedni dostatok penazi na verejnu dopravu, pricom v Bratislave sa studenti tlacia v narvanych spojoch L39.. a tlaci sa aj zvysok Bratislavy..
tak neviem, co je lepsie..
nie "vyvolenych", ale ODBORNIKOV.. tak ako o doprave maju rozhodovat odbornici na dopravu, maju o architekture rozhodovat odbornici architekti..
Nechat rozhodovat vsetkych ludi o niecom, to ako keby vsetci boli odbornikmi na vsetko... A tak to potom aj vyzera.. To ako keby som ja isiel operovat, aj ked som v zivote medicinu nestudoval...
zakaznik: este ku kupalisku, pozeral som cenu a je len 3,5 novych chechtakov pre dospeleho = 105 sk takze to je fajn cena.. len neviem co tam presne je, v zivote som tam nebol
Keby sa to zrealizovalo, Bratislava na tom NESKUTOCNE usetri. Avsak, bral by som zjednoduseny system: Student si to tu vybavi, zaplati sumu ako teraz a zvysok si od kraja vyziada priamo DPB Bolo by to jednoduhsie pre studenta aj pre DPB (dostaval by to povedzme mesacne, naraz celu davku)..
BLBOST!!!! To ze maju rozhodovat architektovia povazujem za najvacsiu hovadinu.
Podla mna by mal mat pravo rozhodnut KAZDY kto ma trvaly pobyt v BA lebo:
- plati tu dane -> za jeho peniaze bude most postaveny
- vacsinou tu aj byva, takze sa ho to priamo tyka
Je hovadina aby o moste ktory sa tyka kazdeho Bratislavcana rozhodoval par "vyvolenych".
"To ako keby si rozkázal obyvateľom Dunajskej lužnej, aby chodili do Rovinky autobusom a tam prestupovali na vlak." - Na takomto principe to v integrovanych systemoch funguje a ma to tak byt aj v BID.
Čiže kvôli pár ojro čo zaplatia študenti navyše treba ďalšie vybavovačky na inom úrade. Úradníci majú všade taký dar, vymýšľať neskutočné býkoviny, ktorých jediným dôsledkom je potreba úradníkov.
Božeee, ja sa sťahujem z BA..
Tak ako aj o Podhradí by nemala rozhodovať vertenosť, ale architekti, tak by mali rozhodnuť architekti aj v prípade Starého mosta...
A bratislavčania sa budú trepať na kúpalisko do Hainburgu? Tam bude asi trošku nevýhodná cena za vstup. Myslím, že nemá zmysel sa baviť o buse do Hainburgu. Otázka je, prečo 19 rokov po ešte nie je obnovených tých debilných 7km železnice.
v takom prípade do Hainburgu nebude nikto chodiť.. Nazabudni, že nebývajú všetci pri Novom moste, a teda už musia raz prestúpiť (v BA) na 901. A ak budú ešte navyše musieť prestúpiť na S7, tak sa na to môžu vykašľať..
Áno, princípe je správny, tak ako si napísal, kam chodí vlak, tam by nemal chodiť autobus..
Ale nedá sa podľa tohto princípu postupovať vždy a bez ohľadu na všetky ostatné okolnosti..
To ako keby si rozkázal obyvateľom Dunajskej lužnej, aby chodili do Rovinky autobusom a tam prestupovali na vlak. A v Bratislave zas prestupovali na MHD.. To by si vyvolal dosť veľké protesty..
Niečo iné by bolo napr. ukončiť všetky autobusy z Modry v Pezinku na ŽST... Pezinok je dosť ďaleko a na Hl.st. je to 5 zastávok vlakom.. To sa už oplatí.
Akle kvôli jednej jedinej zastávke cestovania vlakom z Wolfsthalu do Hainburgu ti nikto prestupovať nebude...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk