"A tym padom kebyže naša MHD linka by išla až do Hainburgu tak autobusy SL by mohli isť priamo čiaro cez dialnicu" - si robis srandu? SL ani Postbus by sa toho nevzdali.
Navyse tato varianta je este horsia, lebo Bratislavcania budu doplacat este viac.
Spiatočny listok do Hainburgu so SL stoji 130-135 SK. Kebyže DP neha cenu listku do Hainburgu 50Sk jedna cesta (čo určite neneha :D) tak by sa to viac oplatilo A kludne by MHD linka do hainburgu mohla odbočovať k miestnemu kupalisku kde sa to hemži slovakmi. A potom až na koniec Hainburgu kde su obchody a tam by bola možnosť otočiť sa na kruhovom objazde .A tym padom kebyže naša MHD linka by išla až do Hainburgu tak autobusy SL by mohli isť priamo čiaro cez dialnicu na letisko Shwechat a nemusel by isť po dedinach.
možno u 15T je to trochu inak, keďže Praha chce 100% NP električku s otočnými podvozkami, a taká ešte neexistuje. Preto je opodstatnené, že si ju dali "ušiť na mieru"..
Ale Bratislava potrebuje normálny kĺbový 18metrový NP autobus, a také už existujú, a je si z čoho vyberať. Tak prečo by si BA mala kupovať niečo, čo ešte nie je sériovo vyrábané a poriadne odskúšané..
"Posledné dve výberové konania na električky v Prahe vyhrali modely, ktré ešte neboli v tom čase ani na papieri."
A myslíš, že je to správne? Podľa mňa ani nie..
Myslím, že aj v Prahe bola na toto vlna kritiky.. Nakoniec kritika na 14T pretrváva dodnes..
Podľa mňa tender by sa mal vyhlasovať na také vozidlá, ktoré už existujú, a ktoré sú vyskúšané. To zaručuje, že investované peniaze nebudú vyhodené do vzduchu..
Ja by som si tiež nekúpil byt, ktorý ešte nie je ani vo výstavbe a nemá ani stavebné povolenie..
celkovo si myslím, že by sa malo riešiť financovanie MHD v BA na štátnej úrovni, a malo by sa doriešiť tak, aby sa mohli kupovať aj nové električky a aby sa mohla MHD aj ďalej rozvíjať.. Lebo tých pár kusov zrekonštruovaných električiek BA asi nespasí..
lenže kedy by sa tá trať zrekonštruovala? Za rok, možno za dva..
A mimioúrovňové riešenie by trvalo určite dlhšie, kým by sa to postavilo..
Ja plne súhlasím s DPB, že tú trať zrekonštruoval už teraz a nečakal, kým sa tam niečo stane.. Pretože tá trať už bola naozaj v hroznom stave..
Radšej nech investor Centrálu následne finančne vykompenzuje rekonštrukciu tej trate..
810zssk