Reply on: hoppusmark01 #108488:
Protože ty současný autobusy stačí opravit kladivem a hasákem. Až dostanou do ruky laptop na Mercedes, kterej na ně bude štěkat německy pro výměnu žárovky a druhej laptop od Iveca začne štěkat italsky pro výměnu pojistky 113D, pak to teprve bude mazec. Ani se nedivim, že pražskej Connex se čtyřma Citarama vše nechává opravovat v centrále Evobusu. Takže Citara od Connexu 2 měsíce stojej a měsíc jezdí.
hoppusmark01
Napríklad aktuále aj pražský tender na 620 autobusov prešetruje nejaký úrad kvôli tomu, že Iveco sa odvolalo... Pri takýchto veľkých zakázkách sú tie odvolávačky a predlžovanie celého procesu časté..
Možno by bolo lepšie to rozdeliť na 2 tendre, každý na 310 autobusov..
Nakoniec aj nejaké mesto v jednej z pobaltských krajín (možno Riga? neviem presne) objednala polovicu vozov od jedného, a druhú polovicu od iného výrobcu..
Samozrejme, všetko má svoje pre a proti, a na druhej strane presne ako si napísal, potom vznikajú problémy pri dodávkach ND atď.. A samozrejme množstevné zľavy nie sú tak veľké, keby bol len jeden dodávateľ, dodáva sa oveľa väčšie množstvo ND naraz a teda aj cena je oveľa nižšia..