radsej sorky ako stare kraksne, radsej 200 novych 18 metrovych soriek ako 100 mercedesov, IK435 uz dozivaju a tam busy uz tiez stracaju dych ak by sa kupilo 100 medakov kam by ste potom postrkali cestujucich???? kazdemu by sa vozilo v ultra modernych busoch ale ja budem rad, ked mi konecne pride nieco co nebude suce do srotu a bude mi jedno kto bude vyrobca hlavne ze to bude jazdit. Apropo J&T uz ma pomaly polovicku bratislavy co keby vstupil aj do DPB mozno by sme sa dockali aspon kulturnejsieho cestovania v sorkach ako v hrzdavych, prekurenych CNG Vrakos a neprekvapia nas na klbovych linkach kratase. RADSEJ SOR ako VRAKOSA ? ?
Martin
Len tak po mimo, skuste niekto, kto k tomu mate pristup, spravit statistiku poruchovosti napr. stylom
model autobusu
pocet najazdenych km celkom za dany model
pocet drobnych poruch
pocet velkych poruch
a vysledne hodnotenie
pocet malych poruch / 1000 km
pocet velkych poruch / 1000 km.
Neviem to urcit, len z laickeho pohladu co mam moznost vidiet alebo sa tu docitat, myslim ze SOR by na tom az tak zle nebol.
Co sa tyka dizajnu, tak na ten by som neprihliadal vobec. Jedna sa o zariadenie (myslim tym vseobecne autobus) urcene na to, aby plnilo urcite funkcne poziadavky, osobne mi to je jedno, v akom buse by som sa viezol, ak by bol spolahlivy, pre mna za mna nech ma aj podobu s byvalymi RTO ale SL alebo SM.