Keby sa nejaký zamestnávateľ pokúsil nalajnovať mi praconú dobu, tak to je prvý signál tam neísť.
Dopravný podnika sa môže POKÚSIŤ sa s niektorými inštitúciami DOHODNÚŤ, rozhodne nie niekomu niečo NARIADIŤ.
Áno? Za pozitívnu diskrimináciu dochodcov nad 70 rokov alebo ako to myslíš? A mohol by som aj ja žalova´t DPB za to, že poskytuje zľavy študentom?
Myslím že okrem Ámosa a Keynesa ti ešte prdelím nejaký nick z oblasti práva. A keďže miera tvojho právneho bezvedomia je úžsaná, môžeš si vybrať - chceš byť Ámos Keynes Gašparovič alebo Ámos Keynes Tóth ? ? ? ?
Re #107370 Solaris2: autobusy po elektrickovej trati na Ruzinovskej v pripade nahradnej dopravy premavali minimalne raz, osobne som sa bol previezt a ziadne problemy neboli - ani s tymi medzerami medzi BKV panelmi, akurat bolo tesne minanie dvoch vozov v zastavke - kvoli obrubniku a spatakom.
For bol v tom, ze ta ND bola zorganizovana tak narychlo, ze nikto z dispecerov nestihol vodicom povedat, ze sa neda jazdit po trati. A kedze vodici ND nevedeli ze sa to neda, tak sa to zrazu dalo... ?
Bohužiaľ, DPhlmP má úplne rovnaký názor na klimakterizáciu ako Bratislava. Citujem z vyjadrenia DPhlmP pre DM:
Délka jízdy doby mezi jednotlivými stanicemi, kdy klimatizační jednotka pracuje efektivně a napomáhá vytvářet stálé klimatické prostředí v salónu, je v pražských podmínkách velmi krátká, navíc je v zápětí přerušena dobou, kdy je klima v salónu narušeno otevřenými dveřmi ve stanici. Máme zkušenost, že klimatizace je v pražských podmínkách neefektivní.
Ondřej Pečený, vedoucí ood. komunikace
K tomu mám poznámku: Minulý víkend sme ešte s jedným účastníkom tejto diskusie navštívili Budapešť a zhodne sme onštatovali, že klimatizácia v Combinách aVolvách je efektívna a príjemná. Pritom v Budapešti sú zastávky minimálne tak isto často ako v Bratislave či v Prahe a je tam omnoho teplejšie.
Súhlasím, obzvlášť, keď všetky odvodňovacie kanály majú prepadnuté mriežky a asi na 5tich miestach je medzi panelmi vybraný asfalt v dĺžke asi 5-7 cm. To by bola komfortná jazda.
BTW, tie odpovede sú nedostatočné. Na výber sú buď čisto električkové zastávky alebo čisto autobusové. Mne tam ešte chýba možnosť:
"na zastávkach električiek všade, kde je to vhodné".
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023
Dopravný podnika sa môže POKÚSIŤ sa s niektorými inštitúciami DOHODNÚŤ, rozhodne nie niekomu niečo NARIADIŤ.