Jo, keď som ešte začínal, raz som skúšal byť taký asertívny v Mlynskej Doline. Tam som sa bežne pri výjazde zo zastávky s Karosou musel pýtať, či sprava môžem, lebo som nevidel do križovatky. Mal si počuť tie komentáre a oslovenia, ktorých sa mi dostalo, a k posunutiu sa dozadu (a tolko miesta tam ešte bolo a bolo by ho ešte viac, keby si niektorí chumaji ráčili dať dolu batohy) som aj tak nikoho nedonútil. A nebodaj by som ešte po niekom chcel, aby si vystúpil, to by bolo rodeo... Keby som sa na to napokon nevykašlal, stál by som tam doteraz.
Pravidlo číslo 1: cestujúci majú iba práva, nie povinnosti.
Pravidlo číslo 2: vodič je na to, aby si cestujúci mali do koho kopnúť, a nie nato, aby po nich nebodaj niečo chcel...
V tom pripade nepohnem uz zo zastavky, ked sa mi nasackuju ludia pred predne dvere. Vyhodit ich von s tym, ze autobus uz dosiahol svoju kapacitu, predsa mozem, nie?
Inak v autobusoch (aspoň v tých, čo som ja išiel) neboli oznamy o maratónskej výluke. Jedna pani, keď sa nad tým rozčulovala, tak druhá jej povedala, že sú toho plné noviny. Ešte ju poučila, že "to vám neprídu domov oznámiť." ?
ja viem, že nemajú.. ja to hovorím hlavne preto, aby sa v budúcnosti už objednávali vozy bez veľkej kabíny, kvôli rýchlejšej výmene cestujúcich..
keď už sa niečo objedná, tak už bude neskoro diskutovať ?
L83: Vodič 2xxx na smer Petržalka dnes na výlukovej trase nezastavil ani na jednej z tých štyroch zastávok! Len pred zastávkou "Krížna" pribrzdil a keďže na nej nikto nebol, tak nezastavil. Inak to je strašne veľká obchádzka...
Nechápem, prečo 83-ky do Petržalky nedali radšej tak ako 91 a 93, teda cez nábrežie a Most Lafranconi. Určite je to o čosi kratšie a hlavne by 83-ky obslúžili svoje zastávky "Hodžovo nám." a "Zochova".
L88: Nerozumiem, prečo je ukončená pred Auparkom, kľudne mohla ísť radšej na Zochovu (príp. až na Kollárovo nám. alebo prinajhoršom na Hlavnú stanicu). S tým, že Aupark by samozrejme oblsúžila tak ako bežne.
Totiž takto od Incheby kým sa pred Aupark dostala išla zbytočne dlho po Einsteinovej, potom cez železničné priecestie a otočila sa. Zastavila na "Farského" ako bežne 95 smer Šafko. A teda kým konečne prišla pred Aupark, už by dávno bola na Zochovej a možno až na Kollárovom nám.!
Alebo mohla končiť na zastávke "Aupark" ako 83,91,93 atď. pri Novom Moste a potom bez cestujúcich zísť na Einsteinovu a začínať pred Inchebou. Určite by to vyšlo lacnejšie ako "šaškovanie" dnešnou výlukovou trasou...
Alebo keď už silou-mocou "musela" byť ukončená pred Auparkom, nemohla sa obetovať zastávka "Einsteinova" a namiesto toho že by išla ako ex 82, teda že by išla po Viedenskej ceste a tade sa k Auparku rýchlejšie dostala?
PS: Pre koho boli asi 3 Sory DPB odparkované pri Nám. Ľ. Štúra? Pre maratóncov či organizátorov -> konkrétne na prevoz odkiaľ kam?
Ten hrb zvyšuje tuhosť karosérie v krute. Dá sa to riešiť aj bez hrbu ale hrb bol rýchly a lacný. Tak to je a zbytočne budú dietky diskutovať nad tým, ako by to oni dokázali bez hrbu. SOR by to bez hrbu dokázal tiež, len by to zaplatili zákazníci. A ten hrb má napr. ešte aj vítaný vedľajší efekt v tom, že nemusíš vykurovať taký objem vzduchu.
Keď Praha má tieto SORky len v prenájme, tak si myslím, že BA dala súťaž na prenájom 12 metrových busov kvôli SORke. Na mieru šitá zákazka pre J&T. Kĺbové zatiaľ nie sú, tak budú 12 metrové...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.