Reply on: hoppusmark01 #106626:
Linky 1 a 2 vznikli z pôvodných liniek A a B v čase, keď sa začala premávka U1 v úseku Nestroyplatz - Praterstern (1981) a (v súvislosti s viedenskými maniermi) bola na Praterstrasse električková trať zrušená. Linka 1 po absolvovaní okruhu po Ringu pokračovala z Schwedenplatzu po trase (nedávno zrušenej) linky 21. Linka 2 zasa z okruhu pokračovala po trase linky 43. Po určitom čase sa linka 43 opäť osamostatnila a vznikla nová linka 21, čím linky 1 a 2 zostali premávať len po Ringu.
Valec
Viedenské linky 46B a 146B sú odlíšené práve preto, že tvar ich trasy sa podobá písmenu P. To znamená, že prvé 3 zastávky majú spoločné bez ohľadu na to, či v ďalšom úseku trasy (v okružnej časti) premávajú po alebo proti smeru hodinových ručičiek.
Okružná linka, kde je len jedna spoločná zastávka a to konečná (tak ako bolo navrhované aj v tomto fóre) má aj vo Viedni len jedno číslo linky bez ohľadu na to, v akom smere premáva. Je to linka 60A.
Tak prečo sa nám zasa snažíš nahovoriť, že zmieňovaná okružná linka by mala byť odlíšená aj podľa smeru, keď som ti už tvoj argument, že vo Viedni sa to tak osvedčilo, vyvrátil tým, že ani vo Viedni to tak nie je?