Reply on: hoppusmark01 #106470:
"Ako má vedieť, ktorý smer má ísť jazdiť?"A ako vie vodič napr. na linke 80, poradie 1, či má ísť do Kopčian, alebo k Matadorke?
Veď pri okružnej linke predsa môžu byť napr. poradia 1-10 pre jeden smer a poradia 11-20 pre druhý. ?
Ešte raz sa pýtam, načo cestujúci potrebuje rozlíšiť smer tejto hypotetickej linky? Potrebuje dnes cestujúci linku 4A a 4B, aby pod Novým mostom vedel, či mu prišla elina do Karlovky alebo na Zlaté piesky? Nepotrebuje. Pri jednom označníku predsa vždy zastavujú električky idúce jedným smerom, na opačnej strane zase električky idúce opačným smerom. Preto neviem prečo by mal mať pochybnosti o smerovaní autobusov diskutovanej linky. Veď je to to isté.
kecho
na (ne)zabratie chodníkov/trávnikov by stačilo, keby si policajti & odťahovky poriadne robili svoju robotu - a to nielen v noci, ale aj cez deň - a to by autisti skôr prešli na MHD. rovnako ako pri opilcoch - keď policajti vedia o akcii - a toto bolo určite propagované, tak sa postavím na okolitých cestách a vyberám jeden vodičák za druhým-nech si nabudúce rozmyslia, či si sadnú nadratí za volant. mimochodom-v buse ma už opilec môže ohrozovať?
o dennej tarife zadarmo som nič nehovoril - asi si zle pochopil. Bavíme sa stále o nočákoch - myslel som to tak, že keď si v nočáku necvikne žiadny lístok, tak to má určite zadarmo oproti poctivcovi, ktorý si cvikne 44/22+PCL, a ešte sa bude sťažovať, že ho chňapne revízor alebo že kvôli revízorovi nemohol ísť až do cieľa. čo im bránilo označiť si lístky podľa pravidiel?