Reply on: Max #106460:
to by robila každá vozovňa jedno poradie a chodili by tam na jednu službu vždy vodiči za trest. A keby na niekoho prišla sťažnosť alebo by hrubým spôsobom porušil pravidlá, namiesto výpovede by ho tam pridelelili nastálo ? A ten striedač by bol z Wustenrotu (páni z vedenia z Oil street v rámci prestávky v kancli namiesto solitairu by išli urobiť kolo -dve na L40) ?
kecho
na (ne)zabratie chodníkov/trávnikov by stačilo, keby si policajti & odťahovky poriadne robili svoju robotu - a to nielen v noci, ale aj cez deň - a to by autisti skôr prešli na MHD. rovnako ako pri opilcoch - keď policajti vedia o akcii - a toto bolo určite propagované, tak sa postavím na okolitých cestách a vyberám jeden vodičák za druhým-nech si nabudúce rozmyslia, či si sadnú nadratí za volant. mimochodom-v buse ma už opilec môže ohrozovať?
o dennej tarife zadarmo som nič nehovoril - asi si zle pochopil. Bavíme sa stále o nočákoch - myslel som to tak, že keď si v nočáku necvikne žiadny lístok, tak to má určite zadarmo oproti poctivcovi, ktorý si cvikne 44/22+PCL, a ešte sa bude sťažovať, že ho chňapne revízor alebo že kvôli revízorovi nemohol ísť až do cieľa. čo im bránilo označiť si lístky podľa pravidiel?