Reply on: Ámos #105625:
Jasné, ale (čo mám ja poznatky) tak v hoteloch sa robia poväčšine 12tky, buď od šesť do šesť, alebo od sedem do sedem. Čiže poväčšine v okrajových časoch špičiek (premávky L191). Naviac títo zamestnanci budú poväčšine tvoriť presne opačný prúd cestujúcich ako obyvatelia Čunova, čím budú vyťažovať práve ten menej využitý smer.Čo sa týka obsluhy Čunova a Danubia Parku, možno by bolo aj lepšie, vybudovať (v spolupráci s investorom) komunikáciu prepájajúci príjazdovú cestu do Čunova (Petržalská?) s Dlhou. Jednak by ľudia bývajúci na tomto konci (ktorých bude časom stále viac) nemuseli pri cestách do centra prechádzať cez celú obec a taktiež by bolo možné viesť L91 v trase ... - Čunovo,rázcestie - Čunovo - Čunovo, nám. - MiÚ Čunovo - Danubia Park.
A čo sa týka posilnenia dopravy. Nemyslím, že by počet zamestnancov a zákazníkov cestujúcich do Danubia Parku MHD bol taký veľký, aby bolo potrebné predlžovať linku 191. Stále totiž dosť ľudí bude vystupovať ešte na Jasovskej, v Jarovciach alebo v Rusovciach. Čiže buď nepoberieš cestujúcich do Rusoviec, alebo budeš ďalej voziť zbytočne vzduch.
810zssk
K prispevku ako takemu: Su urcite situacie kedy je vhodne zastat aj mimo zastavky a velmi pochybujem ze by bol vodic pokutovany za to ze zastavi kusok pred / za zastakou.