Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #105624:
Ale opravnuje.A ver mi,ze si to vodic aj patricne zdovodni.A nikto mu nic nepovie ani ho za to nebude trestat.
Reply on: BIK3r #105621:
Zle si to pochopil.Samozrejme ze zastavit mozes hocikde,ale nesmies otvarat dvere mimo zastavky.Tym padom ked sa do priestoru zastavky nemozes dostat,tak naco tam zastavovat ked aj tak nesmies otvorit dvere.Je to uplne jednoduche.Vodic iba dodrzal to co mal.Cestujuci ho nemusia zaujimat.Preto som napisal ze si to mali vybavit s tym vodicom dodavky.Ja keby som tam stal,a kvoli nemu by mi nezastavil autobus tak by som mu minimalne riadne vynadal.Zase na druhej strane je otazka,ci ten vodic dodavky bol v aute alebo nie.Ked ano,tak by som ho vyhnal z tej zastavky trubenim a pod.Keby aj tak neodisiel tak ani ja neotvorim dvere mimo priestoru zastavky.Bohuzial.Kazdy si chrani svoje.V tomto pripade si vodic autobusu chranil minimalne svoje peniaze,ked uz nehovorim o tom,ze keby sa niektoremu cestujucemu nieco stalo pri vystupovani alebo nastupovani do vozidla mimo zastavkoveho priestoru,tak by mal riadny pruser.Presne to sa deje velakrat v DNV na zastavke Paulinske ked tam stoja kamiony.Jednoducho sa tam nezastavuje.Asi tolko.Takze vlci skuste chapat aj vodicov a nie si stat iba za svojimi pravami.
Reply on: Valec #105619:
Ale v kazdom z tych hotelov budu pracovat nejaky ludia.
A preco prave L191... 91 tym, ze okrem Jaroviec a Rusoviec bere aj Cunovo je logiky plnsia ako L191. Keby mala brat aj areal vodnych sportov... Tak isto by to bolo mierne komplikovane keby L91 mala ist na koniec Cunova tam sa otocit a ist na vodne dielo.
Ale vsetko je to hudba buducnosti.
Reply on: N/A #105617:
To ze tam niekto stoji ho NEOPRAVNUJE nechat ludi cakat na zastavke.
Reply on: BIK3r #105622:
tiez si myslim, MHD je tu pre ludi, nie ludia pre MHD. Cestujuceho ma zaujimat kam ide a ci ma listok (+ ma sa spravat so sulade s prepravnym poriadkom)
Reply on: N/A #105616:
A to, ze ti cestujuci na zastavke si to mali vybavit s vodicom dodavky je uplne scestne. To vobec nie je ich starost. Ako keby som pocul 10-rocneho bratranca....
Reply on: N/A #105617:
Chces tym povedat, ze interne predpisy DPB hovoria, ze vodic nesmie zastavit na zastavke MHD ak na nej stoji osobne vozidlo?!
Reply on: N/A #105616:
To je síce teoreticky pravda, ale takým spôsobom by som niekedy počas jednej služby X krát nezastavil, pretože kadekto sa v priestoroch zastávky odstavuje.
Reply on: Ámos #105618:
A prečo by k Areálu vodných športov mala byť predĺžená práve L191? L91 by im nestačila? Však do hotelov zas až toľko ľudí nechodí MHD a v špičkách už vôbec nie.
Reply on: Beus #105615:
aj ked tam jednoducho 32 metrov siroky most nenarvu. A aj premiestnenie mytnych domcekov nebude take lahke. Budu potrebovat suhlas pamiatkarov a ti pochybujem, ze to dovolia. Jednak su to pamiatky jasne viazane na dane miesto a to vstup na most a za druhe pamiatkari im nedovolia zburat stary most vdaka tejto pake aj keby principialne suhlasili s premiestnenim domcekov.


Od buduceho roka by mala byt predlzena L191 bud do Rajky alebo k arealu vodnych sportov v Cunove. Mozne su aj obidve varianty. Minimalne na vodne dielo v blizkej buducnosti MHD bude musiet byt zavedene. Zacina sa tam velka vystavba - hotely, rekreacne zariadenia,... pre 5 tisic ludi.
Reply on: BIK3r #105598:
Pako,vidiet ze nepoznas interne predpisy DPB,inak by si taku hovadzinu nenapisal.A este nazves vodica smetim.Sadni si ty pekne na svoj bike a nepouzivaj MHD ked sa ti nepaci. ?
Reply on: Patricia #105600:
Presne tak,ked vodic nemoze zastavit v priestore zastavky tak nezastavi.Ti ludia co tam stali si to mali vybavit s tym pakom z dodavky.
Reply on: Ámos #105614:
A ja pevne dúfam, že sa to stane čo najskôr. Donekonečna im to hádam obyvatelia tolerovať nebudú... už len aby sa ich nasralo a aktivizovalo nadkritické množstvo...
Reply on: Mikimaus #105606:
niekedy mam pocit, ze az ked sa raz obcania tohto mesta naseru, defenestruju primatora s namestnikmi a po kandelabroch zacnu vesat dopravnych inzinierov a projektantov, tak sa zacne mesto Bratislava uberat dobrym smerom.
Reply on: hoppusmark01 #105612:
Ja by som to celkom riešil takto: http://tinyurl.com/6bj6j7

Odporúčam hlavne dobre prizoomovať, snažil som sa to čo najlepšie do fotomapy vykresliť. Križovatku Pribinova x Dostojovského rad treba brať trochu s rezervou. Vedenie komunikácií v oblasti Kočánkovej som neriešil, nakoľko sa tam plánuje výstavba. Križovanie na Farského by bolo pre E mimoúrovňové.
teoreticky ak bude jazdny pruh pre IAD na Starom moste v smere do mesta vyvedeny priamo do priestoru Eurovei, a nebude sa vobec nepajat ani krizovat Dostojevsekho rad, tak sa priepustnost Safka nezhorsi, a to by som bol aj za tento pruh.. Aspon bude kadial viest L50 po dokonceni Stareho mosta..
Ale jazdny pruh v smere do Petrzalky nema absolutne ziadne opodstatnenie pre IAD, mal by byt vyhradeny iba pre MHD (konkretne pre L50..)
mohol by niekde DPB zverejnit kolko penazi chceli Tedom a Mercedes za tie kratasy? lebo uz som nasraty treti den, ze zrusili ten tender.. ?
Reply on: Mikimaus #105606:
Skoda len, ze tam nebolo spomenute moje vyjadrenie, kde som hovoril, ze v 21. storoci stavat cestu (most) pre IAD priamo do centra mesta je prinajmensom nemoderne... Zaujimalo by ma, kto daval take zadanie Alfe 04, aby tade sli aj auta...
Reply on: kecho #105605:
hej, 28 a 29
Reply on: Mikimaus #105606:
mimochodom to s tym argumentom dopravakov je kravina... Ten most stratil pre IAD vyznam uz stavbou Mostu SNP... Dnes je to len pochybna skratka, prudy IAD chodia viac cez Novy Most, alebo cez Apollo (ktory bol stavany ako narhada stareho mosta)...

nakoniec sa dozijeme toho ze ani elina po nom nepojde

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.