Ono zas ten presun z áut do MHD pod vplyvom zápch nebude okamžitý, zo dňa na deň, ale postupný. Ani tie bus pruhy nebudú všade z večera do rána. Rozhodne si nemyslím, že by mala MHD najprv začať voziť vzduch a až potom začať budovať bus pruh. Aj keď nejakú rezervu treba mnať, nemožno ponechať kapacitu, ktorá bola už pred vytvorením bus pruhu na hrane. Všetko s mierou.
Chápeš, myslela tým v tuneli, toto slovko s rpedložkou vypadlo pani redaktorke. To si si už mohol zvyknúť že redaktorky BA prílohy SME napíšu zvyčajne viac chýb, či už vo faktoch alebo v gramatike či štylistike ako správneho textu...
vzhladom na pocet obyvatelov alias cestujucich si myslim, ze naozaj kludne vsade - komunikacie su siroke, vacsinou stvorpruhove, s dostatocnymi polomermi v zakrutach, medzizastavkove vzdialenosti tiez, vzhladom na pocty sucasnych autobusovych liniek a ich intervaly by sa tramvaj uzivila na kazdej sucasnej stvorpruhovej vnutrosidliskovej komunikacii. Panonsku ani Dolnozemsku, ako hlavne autisticke tahy neratam. vetva by sa zisla dokonca aj do tych Kopcian - obsluha zst. Petrzalka + dalsia planovana megalomanska vystavba v priemyselnej zone Kopcian si vyziada zvysenie ponukanej kapacity MHD.
Ale v realite sucasnosti su akekolvek taketo napady iba snenim a sci-fi viziami ? , rovnako ako keby som hned povedal, ze tu elektricku potom z Kopcian predlzit este 5 km do centra obce Kittsee... ?
Max
"Električková doprava slúži v prospech mestskej hromadnej dopravy od druhej polovice roka 1983." zaujimavy poznatok, zase som o nieco mudrejsi... ?