Reply on: tr3mp #103806:
Vozovňa v tej lokalite ako uvádzaš plus výstavba trate by boli výborná, ale nie ako náhrada za Hroboňovu! Nie všetky linky budú predsa chodiť do Lamača, Hroboňova môže mať v budúcnosti funkciu menšej vozovne na výpravu niektorých liniek (203, 207, 212, pokým nebude vozovňa v Prievoze aj 201 a 202). Lokalita Hroboňovej má podľa mňa strategický význam aj do budúcnosti, preto nevidím dôvod na jej zrušenie, iný ako súkormný záujem niekoho.
ivanbuto
Ad 1) No veď tí, čo majú lobné vo vrecku, ak ho teda majú, ju zachraňovať nebudú, tak som to ani nemyslel... Ja som zvedavý, s čím prídu, že kde by chceli mať náhradu a prečo je to celé výhodné hlavne pre MHD a DPB.
Ad 2) Je to vraj odkaz od TSV.
a) To je tá zbiehacia medzi vychádzajúcou 207 a prichádzajúcou 204?
K zvyšku príspevku, zase si ma doplietol, už musíš spraviť tú prednášku o armatúrach a výhybkách, možno nie som jediný, kto má záujem. ?
(A malo byť Suchý Mlyn samozrejme. ? )