Reply on: AAA #103442:
nepreháňam.. je príjemnejšie ísť v autobuse rovno alebo normálne zabočiť, ako keď sa musí autobus nakláňať z jednej strany na druhú, a k tomu aj masa ľudí v ňom.. a hlavne pre vodičov nie je určite prejazd kĺbovým autobusom cez kruhový objazd zjednodušením práce.. ?
intony
Podruhé ak by bolo ponúknutá dostatočná kapacita MHD, množstvo vodičov by presadlo do MHD, pretože by videli, že je rýchlejšia. Celkovo z toho vyplýva, že kolóna by nebola po "garáž", väčšia časť cestujúcich by bola prepravená v danom kritickom úseku rýchlejšie a taktiež by to znamenalo zníženie množstva exhalátov v ovzduší.
A nie, tento "neskutočný" jav dopravnej indukcie a jej pridružené ďalšie javy nie je môj výmysel, ale úplne reálna vec aplikovaná v niektorých, mierne povedané, vyspelejších mestách.