Reply on: Samo1 #103366:
"Radšej sa spýtajte kde je severná tangenta, mimoúrovňová Bajkalská, nultý okruh, R7."Práve si vymenoval stavby, ktoré pomôžu len a len IAD.. A potom nastupuje známa rovnica: väčšia kapacita ciest=ďalší nárast IAD.. a stále dookola.. takže aj mimoúrovňová Bajkalská by sa skôr či neskôr opäť zaplnila autami, a zas by ju trebalo rozširovať..
"Lenže viete si predstaviť, čo by bolo, keby električky absolútne nestáli, ale stálo by všetko ostatné?"
Presne takto sa to má riešiť. Keď ide električka, má všetko ostatné stáť.. A keď bude električka rýchla, ľudia nebudú presadať do áut, a nebudú sa vôbec musieť rozširovať cesty.. Čo je na tom nepochopiteľné?
Takže viem si to veľmi dobre predstaviť..
Samo1
Každá nová svetelne riadená križovatka sa buduje na dynamické riadenie a ak sú tam elektičky, tak aj s ich preferenciou. Ale pokiaľ viem, tak tú preferenciu nevie žiadny projektant na Slovensku poriadne naprojektovať, takže sa stáva, že električky občas stoja na svetlá. Lenže viete si predstaviť, čo by bolo, keby električky absolútne nestáli, ale stálo by všetko ostatné? Iná vec je, čo s tým môžu robiť úradníci na MG ODP? Viete si predstaviť, že by tí úradníci kontrolovali statický výpočet mosta Apollo, či to projektanti dobre naprojektovali a most nespadne? Čo sa týka signalizácie, tak také niečo robia a za odmenu im všetci nadávajú, najmä tí, čo tomu najmenej rozumejú. Takže čo má ODP spraviť? Pred každý autobus policajné auto s majákom? Zobuďte sa a chodte sa pozrieť do reality ulíc, tam žiadne drobnosti od ODP nepomôžu. Radšej sa spýtajte kde je severná tangenta, mimoúrovňová Bajkalská, nultý okruh, R7. A hlavne prečo sa všade šetrí na doprave, viď prepojenie diaľníc s cestami 1. triedy - úrovňové ľavé odbočky so signalizáciou, to nie je ani v Albánsku, ani na Lazoch pod Makytou, iba v BA. Kým si štát neuvedomí, že BA je výkladná skriňa Slovenska so všetkým čo k tomu patrí, tak stále bude zadným dvorčekom, ako som kdesi čítal.