Reply on: N/A #102873:
Bol som pri tej nehode osobne, prišiel som cca 25 minút potom. Na mieste boli tri sanitky, niekoľko ľudí bolo pravdepodobne v šoku. Posledné tri vozne súpravy (reštauračný vozeň, a dva vozne prvej triedy) boli odstavené, do Prahy pokračovala len súprava z vozňov 2. triedy s 80-minútovým meškaním. Rušeň, ktorý narazil do súpravy posunoval posilové vozne na IC Šariš, ktoré ale na vlak neboli nasadené a tak ľudia s miestenkami do týchto vozňov jednoducho tým vlakom nemohli ísť. Náhrada za vozne nebola. Aktuálne sa na odstránení nehody pracuje. Niektoré vlaky boli operatívne odklonené na nástupište 6/1C.
VLK
interval pre električku je daný z dôvodu jej prekladu (pravidelne v neskorškom čase jazdí každé 4 min.)... takisto interval L65 má iné náväznosti... bohužiaľ, v tomto rannom čase nie je iné spojenie, ktoré je možné využiť neskôr (L59, L3, L5).
Na druhej strane toto je diskusia o MHD, a podobné pripomienky musíš adresovať iba podniku - DPB samotnému. My to tu môžeme iba zhodnotiť....