Reply on: Papyr #102745:
Myslím, komplikovaná kontrola a používanie, nie vypýtanie si ho. ?
Dik
Ziskat kvalitnych revizorov je vraj problem, ale viac o tom neviem...
Meskanie mas zobrazene na infotabuliach a tam, kde nie su, nebudu nastupovat stovky cestujucich
Odpoved na to druhe som uz pisal Valcovi nizsie
Co ked budem mat PCL pre 100+101 a pojdem zo zony 100 cez 101 dalej. To si budem musiet kupit CL1C uz od zony 100, resp. vyskakovat na poslednej zastavke 101 z vlaku aby som si listok oznacil?
Tu je realnejsi 3-zonovy listok. Z Pezinka do BA by to ale slo. Oznacovanie na staniciach bude, u busov Slovak Lines v prvej faze oznacovace nebudu, cize bud pouzijes listok, ktory si si oznacil niekde inde, alebo si u vodica kupis novy.
To na margo tych stoviek ludi ako pisal 810zssk... Stepovat pri oznacovaci ma zmysel len pre toho, kto nema PCL a cestuje z regiona kdesi na druhy koniec BA (napr. Pezinok - Cunovo). Ostatni sa v pohode do toho limitu zmestia.
Papyr
Pred jazdou si pripravis doplatkovy listok pre jedno vonkajsie pasmo a pri nastupe si ho oznacis. (Alebo si tento listok kupis u vodica autobusu.) Sice na nom bude vyznaceny cas nastupu a nie skutocny cas, kedy vozidlo preslo hranicu pasiem, ale jeho platnost bude uznana.
Prakticky priklad: Mam mesacnik pre Prahu a prve vonkajsie pasmo a idem do obce Holubice (druhe vonkajsie pasmo). Chcem ist linkou 316 s odchodom o 16:05 z Dejvickej. Tento autobus prejde hranicu medzi prvym vonkajsim a druhym vonkajsim pasmom medzi 16:31 (Velke Prilepy) a 16:36 (Tursko). Najlacnejsi listok pre dve pasma stoji 14 Kc a plati pol hodiny. Ja si tento listok kupim u vodica (alebo v predpredaji) a oznacim si ho pri nastupe o 16:05. Teoreticky by mi jeho platnost mala skoncit o 16:35, ale v praxi bude uznany aj v tych Holubiciach o 16:43, ak sa kontrole preukazem mesacnikom, ktory mi pokryva pociatocne pasma, ktorymi prechadzam.
Tento system bol zavedeny prave preto, aby nemuseli cestujuci skemrat u vodica medzi dvoma dedinami, aby im vystavil dalsi listok, pripadne aby nemuseli vyskakovat z vlaku na nejakej zapadlej stanici, snazit sa oznacit listok a naskakovat naspat do uz rozbiehajuceho sa vlaku.
Dufam, ze BID zavedie podobny system.