Reply on: d3k0 #102729:
Urcite vsetci na zaciatok nepremigruju na PCL. No ved uvidime, mne slo hlavne o to meskanie.Inak, neslo by to u SL spravit tak ze pokial mam listok z predpredaja tak ho vodicovi odovzdam a on mi ho vymeni za listok z tlaciarne? Lebo toto je fakt dost odveci system.. a kolko asi potrva prva etapa?
Urcite nie som za nejake obrovske sumy pre ludi co si raz zabudnu listok. Ale pri notorickych ciernych pasazieroch to nevidim ako problem, je nevyhnutne ich co najviac demotivovat. V sucasnosti je lacnejsie cestovat nacierno a to je zly stav. Ale okrem zvysovania pokut sa to da riesit aj castejsimi kontrolami.
Este jedna vec
Co ked budem mat PCL pre 100+101 a pojdem zo zony 100 cez 101 dalej. To si budem musiet kupit CL1C uz od zony 100, resp. vyskakovat na poslednej zastavke 101 z vlaku aby som si listok oznacil?
To na margo tych stoviek ludi ako pisal 810zssk... Stepovat pri oznacovaci ma zmysel len pre toho, kto nema PCL a cestuje z regiona kdesi na druhy koniec BA (napr. Pezinok - Cunovo). Ostatni sa v pohode do toho limitu zmestia.
d3k0
Ak by malo byt tvoje tvrdenie pravdive, muselo by viac ako 50% cestujucich SL nepouzivat MHD (pri rovnakom pomere zvysenia/znizenia cien). No a obavam sa, ze hned ten prvy predpoklad nie je naplneny, pretoze siet liniek SL v BA nie je taka husta. Okrem toho aby sa to cestujucemu oplatilo, nemusi mat nutne PCL. Oplati sa mu to aj pri jednorazovom CL, ak pouzije aj SL aj MHD. No a nechcem byt zly, ale v skutocnosti v priemere u regionalnych autobusov cetujuci usetria oproti sucasnosti...