Mne je jedno, ako to vnímaš. Ja pred neklimatizovanou MHD uprednostní klimatizovaný IGK a je mi úplne jedno, že to oslabuje moju schopnosť vyrovnávať sa s vyššími teplotami prirodzene ? .
Už keď som sa začal preklikávať po troch týždňoch na nejaký dátum, kde osm naposdledy skončil, tak som videl veľkú hádku s M@rtinom. Problém je v tom, že ULF by v Prahe prešiel tak 200 m.
Pri takomto ponimani by si mal za chvilu Celoslovensku dopravnu spolocnost, a. s. Ved ZSSK budu partnermi v kazdom IDS... Takze plati to, co napisal S499
netvrdim ohladom autobusov, ale ohladom celkovej premavky. Pokial viem, podla letakov prijima DPB vodicov autobusov (lebo ich ma nedostatok)... Prijima ich do svojej spolocnosti a nedeli ich na regio vodicov a normalnych... Zatial co tento vodic (plateny aj z mojej elektricenky) mohol zvysit kvalitu bratislavskej MHD o 0,05% uz len tym, ze plnohodnotne v pripade poruchy bude hradit spoj a teda zvysi spolahlivost a kredit, bude si behat hore dole do Hainburgu alebo Po Groboch... len taku som mal pripomienku
K tým peniazom, ktoré ty platíš za električenku, ešte pridá mesto raz toľko z daní pracujúcich a prevádzkuje dopravu do tvojeje oblasti. Z tvojich peňazí žiadne autobusy na prímestskú dopravu nekupuje. Si schopný to niekedy pochopiť?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023