Reply on: m@rtin #102338:
jooj ale to je maximalna povolene zatazenie co znesie konstrukcia a nie ake ma zatazenie samotna elektricka 
cize pri hmotnosti 29,5 tony to vychadza napravovy tlak samotneho ULFu pri usporiadani 1+A+A+A+A+1 kolko ?


takze nakoniec je to tak, ze ULF ma nakoniec este nizsie napravove tlaky ako slavne skodovky

inak hned sa mi to zdabala hrozna volovina s tymi 12t na napravu, lebo viem, ze na U6 nemohli byt pouzite "strieborne sipy", lebo mali vysoke napravove tlaky a tie "vysoke napravove tlaky" ako som sa docital boli 6,75 na os!
cize martine, ULF je tymto jednoznacne lepsi ako cela 15T a to tu aktivne beha druhu dekadu

aquila
2 martin: ja som bohuzial nasiel len jeden ako tak kredibilny udaj o hmotnosti ULF, tak som zvedavy odkial si doisel na 12t na "napravu", lebo sa mi to zda byt absolutne absurdne cislo a silne pochybujem ze ULF, ktory ma len kostru z lahcenej ocele a inak "umelohmotny" obal by vazil 72 ton, vsak tolko vazi uz pomaly tazka lokomotiva !!