ja nehovorím, že 3 veže sa nemali stavať.. ja len hovorím, že v nich bude bývať veľké množstvo ľudí, a teda aj nároky na dopravu budú veľké.. a tento problém sa mal riešiť posilnením MHD.. neviem teraz presne povedať, že ako konkrétne, nad tým by trebalo trocha porozmýšľať.. napr. mohol sa investor zaviazať, že kúpi X kusov autobusov na posilnenie L98, alebo že by vybudoval BUS-pruhy na Bajkalskej.. proste nejak sa mala riešiť aj MHD..
Lenže v Bratislave sa povolí veľké množstvo stavieb, bez vyriešenia MHD v danej lokalite, a potom nám tu vznikajú veľké zápchy..
Napr. aj okolie Polusu je už prehustené výškovými budovami.. to mi v princípe nevadí.. Vadí mi ale to, že ani po vybudovaní všetkých týchto výškových stavieb sa neposilnila MHD v okolí Polusu... to isté platí aj pre Lakeside Park.. majú tam byť 4 výškové budovy.. neviem, či budú tie tisíce ľudí z tých budov chodiť s L50 alebo ako to chcú vyriešiť.. ?
Takže 3 veže sa nemali stavať, lebo tam budú zápchy? Ani v zóne Chalupkova sa nemá stavať, lebo už teraz je tam zlá doprava, a budú tam zápchy?
Ja som by som bol tiež za lokalitu pri letisku, ale iba ak by sa ako podmienka riešilo aj obslúženie lokality MHD.
Ak niekto má takú predstavu, že hala má byť niekde čo najviac "mimo", kde sú čo najširšie cesty, a najlepšie hneď tých 13 000 parkovacích miest pre max. kapacitu, tak takúto predstavu a takýto urbanizmus nemienim podporovať.
nemusis mi nic opakovat. Ja len tvrdim ze ked sa bude IAD regulovat takto, tak najviac dotknutymi budu aj tak zahranicini turisti co sem pridu a doprava bude aj tak kolabovat (prave preto ze mnohi parkuju nelegalne a zadarmo). Aj tak na to doplatia nevinny. Budeme obmedzovat IAD pri takejto akcii, ale s rozsirovanim prazskej sa veselo planuje...
Áno, čítam, ale povedal si blbosť, lebo NIE je jedno, či električka má v centre zdržanie 5 min. navyše oproti ideálnemu stavu. A eletkrička v centre NEJDE plynule, v dôsledku zbytočného státia. Napr. na Floriánskom či Kamennom námestí.
Ja som nehovoril teraz konkrétne o tom, že nemajú byť parkoviská. Aj tak, tie počty, čo sú tam naplánované, sú na výrazne menšinový podiel IAD, určite nie 13 000. Takže MHD sa musí riešiť tak či tak, a musí sa riešiť prioritne. Je preto nesprávne, že sa tu stále najviac kričí o záujmoch vodičov a IAD.
Ty sám dobre vieš, že zvlášť pokiaľ sú platené parkoviská, tak v BA nemajú problém vodiči zaparkovať nelegálne a zadarmo, ale to, že sa to v súčasnosti toleruje, hádam nepokladáš za normálny stav?
Opäť, objem IAD sa dá rozumnými nástrojmi regulovať.... len ma prekvapuje, že je ti to treba opakovane vysvetľovať.
ved ja netvrdim ze pouzivat MHD je riziko... riziko je spoliehat sa len na nu... urcite je pohodlnejsie odviezt sa MHDckou a potom popripade oslavit vyhru alebo neviem co... Zial, vies aka je slovenska povaha (staci sa pozriet na extraligovy zapas). Mnohi ludia by autom najradsej vyliezli az na tribunu, daju radsej prednost pohodliu, ako pokoju (vklude si dat pivko)... popripade sa najdu aj taki co skombinuju aj IAD aj pivko
Ak sa postavíme k riešeniu dopravy tak, že nechať využívať návšetvníkov MHD je asi riziko, tak potom to môžeme rovno zabaliť. Posilovú dopravu by som v prípade majstrovstiev bral ako samozrejmosť a nevyhnutnosť, a ako niečo, čo sa určite dá zrealizovať, pokiaľ na tom všetci zúčastnení budú mať záujem.
a teraz si predstav ze sem dojdu nejaki Svedi, Fini, Kanadania a budu stat v zapche v CNG karose, kovli tomu ze typicka slovenska povaha je "ved tam aj tak niekde zaparkujem" a vysledkom bude totalne upchatie mesta... tie dve ulice su uz teraz upchate, a co bude po vystavbe 3 vezi... a zas sa o nas bude hovorit ako keby sme este nezliezli zo stromov ?
neviem, ja si myslim ze ked sa ma obmedzovat IAD, tak v inych oblastiach ale nie na ukor takejto povedzme velmi vzacnej udalosti historie slovenska, ked v inych castiach mesta sa zase len preferuje IAD (rozsirovanie ciest)
Ďurkovský a magistrát síce k tomu povedali: "nech ľudia idú na štadión s MHD"... lenže MHD nemá ani zďaleka takú kapacitu, aby toto zvládla.. Takže aj magistrát musí veľmi dobre vedieť, že hovorí niečo , čo nemôže splniť..
podľa mňa to je najhoršie miesto, aké mohli pre ten štadión vybrať.. Už len z 3 veží budú pekné zápchy, keď sa tam nasťahujú ľudia.. keď bude ešte aj štadión, tak si to neviem predstaviť.. treba si uvedomiť, že tá hala bude musieť byť vyťažená viac krát do týždňa, aby bola rentabilná.. Čiže tam nebudú zápchy len nárazovo, ale permanentne..
Najlepšie miesto pre štadión by bolo pri letisku.. Je tam diaľničné napojenie na celé Slovensko, je to mimo centra mesta, priamo pri obchvate.. A odpadá problém s Prístavným mostom, čo by bolo v prípade Petržalky..
co je sice dost miesta, s prizmurenim oci aj na IAD parkovanie, no spolu so susednym NF stadionom v jednej s najfrekventovanejsich krizovatiek oproti trom vezam... tak bude to vtipne...
a tiez ma zaujima ako to chcu za 3 roky stihnut (zburat skolu, postavit skolu, postavit stadion)... dufam ze z toho nebude megatunel...
dufam ze citas a vies ze mam rovnaky nazor len som to objasnoval... elektricka cez mesto ide plynule a mne je jedno ci sa tam zdrzim 10 minut alebo 5 minut, obzvlast ked v meste aj tak prestupujem na inu...
za uzke hrdlo by som centrum povazoval vtedy ak by tam boli kolony elektriciek ktore by sa vzajomne brzdili, sucasne urcite nie... chybou je len slaba preferencia... ako tu niekto spominal (Majo #100460 ) mat elinu v centre je dokonca vyhoda...
btw. tu je satelitny snimok Skonto (juh) a Riga (sever) areny http://tinyurl.com/2c8ctg (to len pre zaujimavost). Riga bola hlavna, dokocena necele 2 mesiace pred MS (dufajme ze aj u nas to tak bude cize cca presne o 3 roky)
Sorry, ale stanica vytvára o.i. aj imidž mesta, a je to dôležitý verejný priestor.... z tohto titulu je prístavba určite neadekvátna a mala by ísť preč. Zabezepečenie/zlepešenie funkcií, ktoré Hlavná stanica plní, beriem ako samozrejmosť pri akomkoľvej projekte prestavby.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
ivanbuto
Ty sám dobre vieš, že zvlášť pokiaľ sú platené parkoviská, tak v BA nemajú problém vodiči zaparkovať nelegálne a zadarmo, ale to, že sa to v súčasnosti toleruje, hádam nepokladáš za normálny stav?
Opäť, objem IAD sa dá rozumnými nástrojmi regulovať.... len ma prekvapuje, že je ti to treba opakovane vysvetľovať.