neviem kto je martin kuritka, ale jeho webstranku nepovazujem za smerodajnu. Spravim rovnaku stranku dam tam 3milCZK/m a bude to mat rovnaku hodnovernost.
nie su ferove a prehnane? podla mna ked sa narazovo na 2 tyzdne dovali 13 tisic divakov na zapas, tak to bude kolaps ako vysity... obzvlast ked to budu aj zahranicni divaci (povedzme ze kazdy z timov bude mat tych cca 6000 divakov (priemer)... takisto ak budu chciet niekde byvat, cize doprava do hotelov... tych ludi bude vela a akurat nam znicia sirsie centrum a uvidia aki sme neschopni... Navyse je to odruky od stanice, letiska, dialnice...
nechapem preco to nepostavili niekde pri Ivanke, Vajnoroch alebo v Petrzalke... hlavne ze sa stavaju bussines centra...
a to uz je zasadny rozdiel. kedze sa natom nenabalia. ten prenajom bude za par korun na dlhe obdobie. To je vklad mesta BA.
Takisto informacie o kolabujucej doprave nie su ferove a hlavne su prehnane. Ano stadion bude mat kapacitu 13. tis divakov ale naplneny bude akurat tak pocas MS a play-off.
Zatazenie bude narazove, auta by mali byt v podzemnych garazach a nie je nic jednoduchsie ako usmernovat vyjazd z podzemnych garazi pomocou CSS.
http://martin.kuritka.cz/clanky/tram2.htm
"Dále se hledí na nízkopodlažnost vozu a na podíl nízké podlahy. Ideální by byly 100% nízkopodlažní vozy jako třeba ULF ve Vídni. Jenomže ten má jeden zádrhel. V přepočtu stojí 5 mil Kč/metr délky, tzn. tramvaj délky 30 m by stála 150 mil. Kč."
Zle som kládol otázky? A ako som ich mal klásť? Ty si expert ešte aj na kladenie otázok počúvaj ? nezdá sa ti, že by si sa mal dať liečiť? Ja sa aspoň opýtam na názor iných čo chcú kdežto ty a partia tebe podobných presadzuje bez rozumu ten vlak do Petržalky. Fakt niesi normálny. S tebou sa nedá jednať. Ty ak povieš, že dosiahli ste kompromis ty a druhá strana, tak naozaj to je tak, že druhá strana ustúpila na celej čiare lebo by ste sa na hovne dohodli.
"keď sa Praha rozhodla financovat vyvoj uz vymysleneho!
Ukaž mi 100% nízkopodlažní tramvaj s OTOČNÝMI podvozky. Já takovou neznám.
"100% NP elektricky po svete uz davno jazdia a nie je to len ULF. Myslim si, ze za tu sumu mohla mat Praha uz nieco vymyslene"
Tak znovu a ještě jednou - které 100% nízkopodlažní tramvaje s otočnými podvozky máš na mysli? ULF, Combino, Končar, Citadis a mnoho dalších mají PEVNÉ podvozky.
"A aku techniku bude mat ta nova 15T? elektromotory, pantograf, vyzbroj, okna a dvere? Skoda jednoducho vymyslela vymyslene"
Nech se překvapit. V úterý se dozvíš víc a v září se zajeď podívat na Innotrans do Berlína. 15T je tramvaj ušitá na míru přímo Praze. Informací o té tramvaji máš zjevně velmi málo, proto raději počkej se soudy vyčkej, až budeš vědět víc.
"Ked si vezmeme, ze 24m ULF stoji presne..."
Zas a znova, ULF je tramvaj jiné koncepce, než 15T.
Inak ako je to s tym zimnym stadionom? na tom magistrate chcu stale nahrabat a predavat lukrativne pozemky v centre mesta, hoci tam bude pocas MS a inych hokejovych zapasov kolabovat doprava?
Pokiaľ si dobre spomínam, tak sa normami argumentovalo aj pri kauze "Malé okienka", čo sa ukazalo ako hovädina. Toto má tiež podobné znaky ako vtedy...
To nie je okresaná verzia. Za tie doby ked ULF stál v prepočte 150mil CZK, tak obre koruny dosť posilnili. Aj ked ja si pamatam prepocet ceny viedenskych ULFov na 100mil SKK. Odkial ty si vzal 150mil. CZK neviem.
No ved keď sa Praha rozhodla financovat vyvoj uz vymysleneho. 100% NP elektricky po svete uz davno jazdia a nie je to len ULF. Myslim si, ze za tu sumu mohla mat Praha uz nieco vymyslene, dlhsie.
A aku techniku bude mat ta nova 15T? elektromotory, pantograf, vyzbroj, okna a dvere? Skoda jednoducho vymyslela vymyslene.
Ked si vezmeme, ze 24m ULF stoji presne tolko co 30m 15T. Tak pri dodavateloch ako Siemens, Bombardier, Alstom by vysli za lacnejsi co rovnaky peniaz minimalne kvalittativne rovnake vozidla z vacsou variabilitou 2.30 až 2.65 m - 20 až 40 m
Na financovanie by som odporúčal obrátiť sa na fanúšikov dopravy do Dubaja. A ako mesto zvoliť niektoré kúpeľné (Piešťany by pre arabského šejka boli asi najlepšie). ?
Mimochodom, vo svete existuje viacero električkových prevádzok, ktoré majú menej ako tri linky, napr. Reşiţa v Rumunsku (1 trať, 2 linky).
najmenšia prevádzka električiek na svete sa nachádza na Ukrajine - pozostáva z jednej jednokoľajnej trate v dĺžke asi kilometer, jednej výhybky do depa, dvoch vozňov a dvoch zastávok... ?
ahoj ľudia, ako sa mi máte? No som veľký milovník MHD. A preto mám jeden Veľký sen, chcel by som v nejakom malom meste, do 25.000.obyvateľov, vybudovať malú električkovú prevádzku, ktorá by bola najmenšou prevádzkou na svete. Táto prevádzka by prevádzkovala najviac 3 linky električky. Áno je to krásny sen, viem treba na to predovšetkým peniaze... Ale myslím si že partia takých fanatikov ako som ja, keby sa dala do kopy, tak to dokážeme. Ak Vás môj nápad zaujal, kontaktujte ma prosím e-mail Jozef.Kmeto@azet.sk Ďakujem Dodo ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
m@rtin
"keď sa Praha rozhodla financovat vyvoj uz vymysleneho!
Ukaž mi 100% nízkopodlažní tramvaj s OTOČNÝMI podvozky. Já takovou neznám.
"100% NP elektricky po svete uz davno jazdia a nie je to len ULF. Myslim si, ze za tu sumu mohla mat Praha uz nieco vymyslene"
Tak znovu a ještě jednou - které 100% nízkopodlažní tramvaje s otočnými podvozky máš na mysli? ULF, Combino, Končar, Citadis a mnoho dalších mají PEVNÉ podvozky.
"A aku techniku bude mat ta nova 15T? elektromotory, pantograf, vyzbroj, okna a dvere? Skoda jednoducho vymyslela vymyslene"
Nech se překvapit. V úterý se dozvíš víc a v září se zajeď podívat na Innotrans do Berlína. 15T je tramvaj ušitá na míru přímo Praze. Informací o té tramvaji máš zjevně velmi málo, proto raději počkej se soudy vyčkej, až budeš vědět víc.
"Ked si vezmeme, ze 24m ULF stoji presne..."
Zas a znova, ULF je tramvaj jiné koncepce, než 15T.